آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود نرم افزار سرآشپز پاپیون برای اندروید SarashpazPapion 3.4.7

دانلود SarashpazPapion برای اندروید

SarashpazPapion نرم افزار ایرانی اندروید و تخصصی در زمینه آشپزی می باشد که دارای بیش از 4000 دستور پخت غذای ایرانی و خارجی است. دستورالعمل ها در دسته های مختلفی نظیر سالاد، خوراک، پیش غذا، دسر، تزئینات، تنقلات، غذاهای سنتی و بسیاری دیگر دسته بندی شده اند. هر دسته، خود دارای زیرگروه های دیگری است که عمل یافتن غذا ها را تسریع می سازد. رابط کاربری برنامه به شکل مناسبی طراحی شده تا کاربر بتواند به سادگی نیاز های خود را با آن برطرف سازد.

این اپلیکیشن به شکل منظم بروزرسانی می شود و با حجم کمی که دارد، فضای زیادی را از سیستمتان نخواهد گرفت. برای هر غذا، می توانید نظر خود را ثبت کنید تا دیگر افراد آن را مشاهده کنند. امکان دنبال کردن دیگر کاربران نیز وجود دارد. SarashpazPapion دارای جست و جوی پیشرفته و سریعی می باشد. در صورتی که عکس غذایی که پخته اید را برای توسعه دهندگان برنامه ارسال کنید، پس از تایید، غذای شما با نمایش نامتان در اپلیکیشن به نمایش در می آید. اشتراک گذاری دستور پخت غذاها به سادگی صورت می پذیرد و می توان تک تک مراحل آماده سازی غذا را دید. SarashpazPapion بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.


دانلود SarashpazPapion

✅ نام نرم افزارSarashpazPapion❤️ تعداد دانلود4320
⭐نسخه نرم افزار3.4.7🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.1 به بالا🔆 حجم فایل12 مگابایت

ویژگی های نرم افزار SarashpazPapion


- بروزرسانی های دوره ای و منظم

- بسیار کم حجم و فشرده شده

- امکان اشتراک گذاری دستور العمل غذاها

- امکان دنبال کردن سایر کابران

- ثبت نظر برای غذاها

- رابط کاربری دوست داشتنی و مناسب

- دسته بندی انواع غذاها

- برگزیده شده از نگاه داوران و مردم در جشنواره موبایل

تصاویری از محیط نرم افزار SarashpazPapion :


دانلود SarashpazPapion برای اندروید  دانلود SarashpazPapion برای اندروید  دانلود SarashpazPapion برای اندروید  دانلود SarashpazPapion برای اندروید  دانلود SarashpazPapion برای اندروید


پسورد فایل :
کپی