آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » تبدیل اندروید به کنترل تلویزیون AnyMote Universal Remote 4.6.9

دانلود AnyMote Universal Remote برای اندروید

AnyMote Universal Remote یکی از بهترین نرم افزار های موجود برای کنترل تلویزیون و دیگر وسایل الکترونیکی می باشد. این نرم افزار با برند هایی همچون Samsung, Avr, Sharp, Panasonic, Xfinity, Xbox و بسیاری دیگر به خوبی کار می کند. برای MCE و WMC ممکن است نیاز به IR receiver اضافی داشته باشید. نزدیک به 1 میلیون سیستم مختلف تحت پوشش این برنامه است و این تعداد به شکل روزانه افزایش پیدا می کند.

شما می توانید از این نرم افزار در اسمارتفون یا تبلت خود استفاده کنید. AnyMote Universal Remote برنامه ای هوشمند می باشد که می تواند هر کنترلی که اشعه فروسرخ ارسال می کند را شبیه سازی کند. این نوع کنترل ها برای تلویزیون، DVD Remote، AV Reciever و بسیاری دیگر به کار می روند. توجه داشته باشید که این نرم افزار بر روی گوشی های شرکت های Huawei, Vizio یا Sony قابل استفاده نیست. در بین موبایل های منتشر شده توسط LG، تنها G3 و G4 قادر به اجرای صحیح این نرم افزار هستند. در گوشی های گلکسی، از S4 تا S6 به خوبی پشتیبانی می شود. AnyMote Universal Remote بر روی اندروید 4.0.3 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار AnyMote Universal Remote :


- شخصی سازی کردن مکان دکمه ها

- ساخت مکروهای دلخواه

- ایجاد دستورهای صوتی با دستیار Google

- air gestures (محدود شده برای Galaxy S4)

- اضافه کردن یک کنترل و استفاده آن به شکل نامحدود

- سازگاری با گوشی های گلکسی از S4 تا S6

- پوشش نزدیک به یک میلیون دستگاه مختلف

- سازگاری برای استفاده انواع سیستم های دیجیتالی خانگی


تصاویری از محیط نرم افزار AnyMote Universal Remote :


دانلود AnyMote Universal Remote برای اندروید  دانلود AnyMote Universal Remote برای اندروید  دانلود AnyMote Universal Remote برای اندروید  دانلود AnyMote Universal Remote برای اندروید  دانلود AnyMote Universal Remote برای اندروید


پسورد فایل :
کپی