آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » نرم افزار Dashlane Password Manager 6.2002 مدیریت پسوردها برای اندروید

دانلود Dashlane Free برای اندروید

Dashlane Password Manager تمامی اطلاعات شخصی شما را در محیطی امن نگه می دارد. با این اپلیکیشن می توانید حریم خصوصی خود را حفظ کنید و جلوی درز اطلاعات مهمتان را بگیرید. پسوردها، یادداشت های مهم، آی دی ها، و ... را به شکل ایمن در این نرم افزار ذخیره سازی کنید. با Dashlane Password Manager فیلد های موجود درگاه پرداخت باز شده در مرورگرتان پر خواهد شد. در عرض چند ثانیه، پسورد ضعیف خود را با رمزعبوری ایمن می توانید جایگزین کنید.

داشبورد این اپلیکیشن، قدرت و سلامت پسوردتان را به نمایش می  گاذرد. از اسکن این برنامه استفاده کنید تا تمامی اکانت هایی که ساخته اید را بیابید. بیش از 50 رمز عبور را می توان در این برنامه به شکل رایگان ذخیره سازی کرد. این نرم افزار امتیاز 4.6 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است و دارای بیش از 1 میلیون کاربر از سراسر دنیا می باشد. ایمن بودن این نرم افزار توسط گوگل پلی بررسی شده و با خیال راحت می توانید از آن استفاده کنید. رابط کاربری به شکلی طراحی شده که کارهای خود را با سرعت هر چه بیشتر انجام دهید. Dashlane Password Manager بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست. از سایر ابزارهای مدیریت پسورد می توان به One Key و Password Manager SafeInCloud و Password Safe and Manager یا Personal Vault Pro اشاره داشت.

ویژگی های نرم افزار Dashlane Password Manager


- تولید رمز عبور ایمن برای اکانت های مختلف

- نمایش سلامت رمزهای عبور

- رابط کاربری متریال و فوق العاده

- دارای امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی

- دیگر پسوردهای خود را فراموش نخواهید کرد.

- پایش ایمن رمزهای عبور شما

- دارای بیش از 1 میلیون کاربر از سراسر جهان


تصاویری از محیط نرم افزار Dashlane Free Password Manager :


دانلود Dashlane Free برای اندروید  دانلود Dashlane Free برای اندروید  دانلود Dashlane Free برای اندروید  دانلود Dashlane Free برای اندروید  دانلود Dashlane Free برای اندروید


پسورد فایل :
کپی