آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » VR Media Player 1.4.1 مدیا پلیر واقعیت مجازی برای اندروید

دانلود VR Media Player برای اندروید

VR Media Player از جمله مدرن ترین مدیاپلیر های اندرویدی می باشد که از واقعیت مجازی پشتیبانی می کند. در صورتی که عکس یا فیلم 360 درجه ای در اختیار دارید به سادگی می توانید آن ها را در این برنامه اجرا کنید و از زوایای گوناگون، آن ها را مشاهده نمایید. از سنسور Gyro همراه با فرمت Google photo Sphere و Equirectangular پشتیبانی می شود. البته برای استفاده از این قابلیت نیاز به 2:1 aspect ratio خواهید داشت.

امکان باز کردن فایل ها به شکل مستقیم در URL های اینترنتی وجود دارد. می توانید تصاویر 4K را به سادگی باز نمایید. در نمایش Fish eye نمای کلی صفحه مانند سیاره ای کوچک می شود. علاوه بر امکانات واقعیت مجازی این برنامه، امکانات استاندارد مدیاپلیر های معمول نیز وجود دارد. شما می توانید هر فیلم یا تصویر با فرمت استانداردی را باز نمایید و به شکل تمام صفحه آن را مشاهده کنید. touch gesture فوق العاده روان و زوم کردن طبیعی بدون افت کیفیت قابل توجه از ویژگی های خاص این نرم افزار است. VR Media Player دارای بیش از نیم میلیون کاربر از سراسر جهان بوده و برای استفاده از آن باید اندرویدتان 4.0.3 یا بالاتر باشد.


ویژگی های نرم افزار VR Media Player :


- لنز Fish eye برای نمایش سه بعدی

- پشتیبانی از فرمت های استاندارد

- پشتیبانی از سنسور Gyro

- touch gesture فوق العاده روان

- نمایش تمام صفحه ویدیوها

- قابل استفاده برای ویدیو ها و تصاویر 360 درجه

- باز کردن فایل از طریق URL


تصاویری از محیط نرم افزار VR Media Player :


دانلود VR Media Player برای اندروید  دانلود VR Media Player برای اندروید  دانلود VR Media Player برای اندروید  دانلود VR Media Player برای اندروید


پسورد فایل :
کپی