آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود خط کش حرفه ای واقعیت افزوده برای اندروید AR Ruler App 2.7.12

دانلود AR Ruler App برای اندروید

AR Ruler App یکی از بهترین خط کش های دقیق اندرویدی می باشد که از تکنولوژی واقعیت افزوده برای اندازه گیری اشیاء در جهان واقعی استفاده می کند. مقیاس اندازه گیری می تواند در سانتی متر، متر، میلی متر، اینچ، پا، یارد و ... باشد. این نرم افزار به شما اندازه گیری فواصل را از نقطه ای مشخص ه شما می دهد. زوایا را می توانید اندازه گیری کنید و هم چنین امکان اندازه گیری سطح نیز وجود دارد. اگر به دنبال اندازه گیری ارتفاع سازه ها هستید، نیازی به انجام کارهای سخت نیست. AR Ruler App قادر است با دقت نسبتا خوبی، ارتفاع ها را برای شما اندازه گیری کند. این نرم افزار به شکل دائمی بروزرسانی می شود و قدرت آن افزایش پیدا می کند.

حتی با قرار دادن اشیاء سه بعدی رو به روی دوربین گوشی، می توانید حجم آن ها را نیز اندازه گیری کنید. اگر اشیاء شما کوچک هستند، کافیست با دوربین گوشی خود ان ها را مشاهده کنید. صاحبان S9 توجه کنند که در این گوشی، تعدادی باگ پیدا شده است و باید تا بروزرسانی آتی این نرم افزار صبر کنند وگرنه قادر به اندازه گیری دقیق اشیاء نخواهند بود. AR Ruler App بر روی اندروید 7 به بالا قابل اجرا است.


دانلود AR Ruler App

✅ نام نرم افزار AR Ruler App ❤️ تعداد دانلود 5644
⭐نسخه نرم افزار 2.7.12 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 7 🔆 حجم فایل 88 مگابایت

ویژگی های نرم افزار AR Ruler App


- اندازه گیری فواصل بین دو نقطه دلخواه

- استفاده از متد واقعیت افزوده

- رابط کاربری نسبتا آسان، با دستور العمل استفاده

- اندازه گیری های قابل قبول از نظر دقت

- یافتن سطح سطوح دلخواه

- اندازه گیری حجم اشکال سه بعدی

- کاملا رایگان، با نمایش تبلیغ

- اجرای بهتر در سیستم های دارای دوربین با کیفیت

تصاویری از محیط نرم افزار AR Ruler App :


دانلود AR Ruler App برای اندروید  دانلود AR Ruler App برای اندروید  دانلود AR Ruler App برای اندروید  دانلود AR Ruler App برای اندروید  دانلود AR Ruler App برای اندروید


پسورد فایل :
کپی