آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Quick measure 1.1.01.5 اندازه گیری ابعاد وسایل برای اندروید

دانلود Quick measure برای اندروید

Quick measure  با کمک این برنامه می توانید ابعاد وسایل را اندازه گیری کنید. این اپ از تکنولوژی واقعیت افزوده به منظور اندازه گیری فواصل استفاده می کند. بین دو نقطه دلخواه می توانید اندازه گیری انجام دهید. این برنامه قادر به اندازه گیری مساحت صفحات مربعی شکل و مستطیلی نیز در صورت مشخص شدن است. اندازه گیری های سه بعدی نیز امکان پذیر است. شما می توانید درازترین طول، عرض، یا ارتفاع را بیابید. اندازه گیری فاصله بین دو نقطه مشخص شده به سادگی انجام می شود. توجه داشته باشید که این برنامه تنها از سیستم هایی پشتیبانی می کند که دارای سنسور ToF هستند، و هم چنین باید دسترسی دوربین را به این اپلیکیشن بدهید تا امکان اندازه گیری فواصل برای شما فراهم شود.
Quick measure نرم افزاری نسبتا جدید و منحصر به فرد از شرکت ساموسنگ است که برای انواع برند ها عرضه شده است. با استفاده از این برنامه می توانید حجم اجسام مختلف را به تقریب بدست آورید. اندازه گیری های انجام شده دارای دقت بالایی می باشند و به سادگی انجام می شوند. مشخص کردن فاصله بین دو نقطه انتخابی، با سرعت بالا و به سادگی انجام می شود. Quick measure بر روی اندروید های مختلف با توجه به سیستمی که دارید قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Quick measure


- استفاده از واقعیت افزوده برای اندازه گیری

- دقت بالا در اندازه گیری ها

- تعیین کردن حجم اجسام مشخص شده

- مشخص کردن مساحت ناحیه مورد نظر

- اندازه گیری طول، عرض و ارتفاع جسم

- رابط کاربری بسیار ساده

- ارائه شده توسط سامسونگ

تصاویری از محیط نرم افزار Quick measure :


دانلود Quick measure برای اندروید  دانلود Quick measure برای اندروید  دانلود Quick measure برای اندروید  دانلود Quick measure برای اندروید


پسورد فایل :
کپی