آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » رادیو هوشمند برای اندروید Smart Radio FM 1.2.0

دانلود Smart Radio FM برای اندروید

Smart Radio FM از بیش از 100 هزار ایستگاه رادیویی جهانی پشتیبانی می کند. با کمک این برنامه می توانید تمامی نیاز های خود را برطرف کنید. این اپلیکیشن در عین این که رادیو است به عنوان موزیک پلیر نیز می تواند استفاده شود. لیستی از علاقه مندی های خود ایجاد کنید و آخرین ایستگاه هایی که مشاهده کرده اید را در لیست Recent بیابید. امکان گوش دادن به رادیوهای FM و AM با استفاده از این نرم افزار وجود دارد. از این به بعد نمایشی مهم را از دست نخواهید یافت. Sleep timer به شکل خودکار رادیو را پس از زمانی که مقرر کرده اید خاموش می کند. این رادیو هوشمند بوده و بر اساس محتوایی که جست و جو می کنید، به شما پیشنهاد هایی نیز ارائه می کند.

آیا نمی دانید که به دنبال چه ایستگاه رادیویی باید بگردید؟ این نرم افزار ایستگاه های رادیویی را دسته بندی کرده است و یافتن محتوای مورد علاقه توسط کارببر به سادگی صورت می گیرد. Smart Radio FM رابط کاربری بسیار مدرن و سر راستی دارد که کار با آن لذت بخش بوده و یافتن ایستگاه های رادیویی را تسریع می سازد. این نرم افزار قادر به پخش ایستگاه های رادیویی اینترنتی نیز می باشد. Smart Radio FM را می توانید بر روی اندروید 4.1 به بالا اجرا کنید.


ویژگی های نرم افزار Smart Radio FM :


- مناسب برای سلیقه های مختلف

- پیشنهاد بر اساس علاقه مندی های شما

- امکان دیدن لیست تازه ها

- ایجاد لیستی از علاقه مندی ها

- رابط کاربری مدرن و متریال

- Sleep timer برای خاموش شدن خودکار رادیو

- دسته بندی ایستگاه ها در موضوعات مختلف

- پخش صداها با کیفیت بالا


تصاویری از محیط نرم افزار Smart Radio FM :


دانلود Smart Radio FM برای اندروید  دانلود Smart Radio FM برای اندروید  دانلود Smart Radio FM برای اندروید  دانلود Smart Radio FM برای اندروید  دانلود Smart Radio FM برای اندروید


پسورد فایل :
کپی