آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » نرم افزار بالا بردن کیفیت تصاویر با اندروید HDR Max - Photo Editor 2.5

دانلود HDR Max برای اندروید

HDR Max - Photo Editor تمامی ابزار ضروری که با آن ها عکس ها را می توان شفاف تر و با کیفیت تر کرد فراهم کرده است. تکنولوژی  فیلتر منحصر به فرد این اپلیکیشن به شما امکان اضافه سازی افکت HDR را به هر تصویری بدون زحمت می دهد. مجموعه ای از ابزار انعطاف پذیر در اختیارتان قرار می گیرد. تمامی این افکت ها دارای پیش نمایش زنده هستند و به محض استفاده از آن ها، تاثیرشان را بر روی عکس مشاهده خواهید کرد.

90 فیلتر رنگی با یک ضربه بر روی عکس شما اعمال می شود. در صورتی که تغییری باب میلتان نبود به سادگی می توانید آن را undo کنید. هم چنین می توان نور، وضوح، Exposure، میزان دمای رنگ و ... را به سادگی تغییر داد. با Sharpen، حالت مه آلود و مات تصویرتان از بین خواهد رفت. با crop تصاویر خود را ببرید و آن ها را به سایز دلخواه در بیاورید. با افکت fisheye تصاویر جالبی بسازید. عکس های خود را با کیفیت تر کنید و در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. از اپلیکیشن HDR Max - Photo Editor بیش از 5 میلیون کاربر از سراسر جهان استفاده می کنند و راضی هستند. برای اجرای این نرم افزار نیاز به اندروید 4.4 به بالا خواهید داشت.

ویژگی های نرم افزار HDR Max - Photo Editor


- بالا بردن کیفیت تصاویر

- از بین بردن ماتی عکس ها

- اضافه کردن افکت های مختلف

- مشاهده پیش نمایش زنده از تغییرات ایجاد شده

- undo کردن تغییرات ایجاد شده

- تغییر دادن میزان نور و وضوح تصاویر

- بریدن تصاویر و اشتراک گذاری آن ها در رسانه های اجتماعی

- اعمال افکت فوق العاده HDR


تصاویری از محیط نرم افزار HDR Max - Photo Editor :


دانلود HDR Max برای اندروید  دانلود HDR Max برای اندروید  دانلود HDR Max برای اندروید  دانلود HDR Max برای اندروید  دانلود HDR Max برای اندروید


پسورد فایل :
کپی