آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Romantic Photo Editor 2018 2.1 ویرایشگر عکس رومانتیک برای اندروید

دانلود Romantic Photo Editor 2018 برای اندروید

Romantic Photo Editor 2018 ویرایشگر قدرتمندی برای تصاویر می باشد که دارای افکت ها، فیلتر ها و فریم های خیره کننده ای می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید به عکس هایتان استیکر اضافه نمایید یا عکس های کالج بسازید. این اپلیکیشن، ظاهری که می خواهید برای عکستان ایجاد شود را در عرض چند ثانیه برایتان فراهم می سازد. اگر به دنبال راهی سریع و مطمئن برای ویرایش عکس هایتان هستید، این برنامه را امتحان کنید. امکان تنظیم کردن و اصلاح رنگ ها وجود دارد. شما می توانید با یک ضربه، با قابلیت Auto enhance ظاهر عکس خود را بهبود بخشید. ابزار اضافه سازی اشکال نیز وجود دارد.

تصویرتات را بچرخانید، ابعاد آن را تغییر دهید و آن را یکدست نمایید. از قابلیت هایی نظیر متعادل سازی رنگ سفید و اصلاح red eye استفاده نمایید. هم می توانید عکس هایتان را مات کنید و هم می توانید بخش های دلخواه از آن را واضح و شفاف نمایید. امکان پخش رنگ وجود داشته و هم چنین می توان بر روی بخش دلخواه عکس فوکوس کرد. پس از این که کارتان تمام شد، به شکل مستقیم عکستان را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. Romantic Photo Editor 2018 بر روی اندروید 4.0.3 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Romantic Photo Editor 2018 :


- امکان بریدن و تغییر دادن ابعاد تصویر

- فیلتر ها و افکت های بی نظیر برای استفاده

- بهینه سازی عکس با یک ضربه

- مات کردن بخش های دلخواه عکس

- اصلاح رنگ بندی تصاویر

- اشتراک گذاری مستقیم در رسانه های اجتماعی

- اضافه سازی استیکر ها

- اضافه کردن متن، تصویر یا اشکال دلخواه


تصاویری از محیط نرم افزار Romantic Photo Editor 2018 :


دانلود Romantic Photo Editor 2018 برای اندروید  دانلود Romantic Photo Editor 2018 برای اندروید  دانلود Romantic Photo Editor 2018 برای اندروید  دانلود Romantic Photo Editor 2018 برای اندروید  دانلود Romantic Photo Editor 2018 برای اندروید


پسورد فایل :
کپی