آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » کامپایلر سی پلاس پلاس برای اندروید CppDroid - C/C++ IDE 3.3.3

دانلود CppDroid برای اندروید

CppDroid یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای تمرین زبان برنامه نویسی C++ به شمار می رود. با استفاده از این نرم افزار می توانید کدهای خود را اجرا کنید و خطاهای آن ها را بیابید. از فضاهای ابری نظیر دراپ باکس و گوگل درایو پشتیبانی می شود. بخشی آموزشی نیز برای راهنمایی کاربران فراهم شده است. کدهای شما در حین نوشتن کامل می شوند و سرعت کدنویسی بالا می رود. اطلاعات آماری مرتبط با کد خود را می توانید مشاهده کنید. سینتکس ها هایلایت می شوند تا شناسایی آن ها ساده تر گردد. از هر دو حالت افقی و عمودی برای استفاده پشتیبانی می شود. هم چنین برای کامپایل کردن کد ها نیازی نیست که سیستمتان روت شده باشد.

مثال های ارزشمندی برای درک بهتر این زبان برای شما تدارک دیده شده است. اما شاید مهم ترین ویژگی این برنامه، اجرا کردن کدها به شکل آفلاین باشد. برخلاف دیگر برنامه ها که برای استفاده نیاز به ارتباط اینترنتی دارد با این اپلیکیشن می توانید کدهای خود را کاملا آفلاین اجرا کنید. توجه داشته باشید که به علت ویژگی های زیادی که این نرم افزار دارد، نیاز به حداقل 215Mb فضا در حافظه داخلی خود خواهید داشت. هم چنین به علت مسائل امنیتی سیستم های اندرویدی، امکان انتقال این اپلیکیشن به SD card وجود ندارد. CppDroid بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار CppDroid :


- کامپایل کردن آسان کدهای مختلف

- دارای بیش از 1 میلیون کاربر

- مثال های مختلف برای درک بهتر زبان c++

- بدون نیاز به روت

- پشتیبانی از هر دو حالت افقی و عمودی

- سازگار با فضای ابری دراپ باکس و گوگل درایو

- های لایت کردن کدهای مختلف


تصاویری از محیط نرم افزار CppDroid :


دانلود CppDroid برای اندروید  دانلود CppDroid برای اندروید  دانلود CppDroid برای اندروید  دانلود CppDroid برای اندروید  دانلود CppDroid برای اندروید


پسورد فایل :
کپی