آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Dcoder 4.1.5 کامپایلر سی زبان برنامه نویسی برای اندروید

دانلود Dcoder برای اندروید

Dcoder  یکی از قدرتمندترین کامپایلر های اندرویدی است که با سرعت بسیار بالایی کدهای شما را اجرا می کند. از بیش از سی زبان برنامه نویسی پشتیبانی می شود. این زبان ها شامل سی، سی پلاس پلاس، جاوا، پایتون، سی شارپ، پی اچ پی، روبی، گو، پرل، آر، اسمبلی و بسیاری دیگر می شود. این اپلیکیشن بر اساس زبانی که انتخاب کرده اید سینتکس ها را های لایت می کند. از زبان های تحت وب مانند html و css نیز پشتیبانی می کند. نتایج در همان صفحه ای که کدها را نوشته اید به نمایش در می آید. کار کردن با این اپلیکیشن کاربر را به یاد برنامه هایی مانند note++ میاندازد. منظم سازی خودکار خود و افزایش خوانایی آن، ویرایشگر حرفه ای متن و های لایت کردن سینتکس ها، ویژگی undo و redo، باز کردن و بستن فایل ها، پشتیبانی از طیف گسترده ای از زبان های برنامه نویسی، دریافت ورودی و پارامترها از کاربر، دیباگینگ فعال برای حل مشکلات کد نویسی، سرعت باورنکردنی در اجرای کدها و ... از جمله ویژگی های شاخص این برنامه هستند. امکان تغییر دادن سایز فونت برنامه نیز وجود دارد.
Dcoder بیش از یک میلیون کاربر دارد و هم اکنون امتیاز 4.3 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. بسیاری از مشکلات نسخه های قبلی برطرف شده است و با خیال راحت می توانید انواع کد ها را اجرا کنید. Dcoder بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

دانلود Dcoder

✅ نام نرم افزارDcoder❤️ تعداد دانلود1479
⭐نسخه نرم افزار4.1.5🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.1 به بالا🔆 حجم فایل8 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Dcoder


- ویرایشگر حرفه ای کد
- سرعت بالا در اجرای کدها

- رابط کاربری مدرن و کاربردی

- دارای بیش از یک میلیون کاربر
- تمی تیره و چشم نواز
- پشتیبانی از بیش از سی زبان برنامه نویسی
- امکان debug کردن کد
- کامل کردن خودکار پرانتزها
- سازگار با انواع گوشی ها

تصاویری از محیط نرم افزار Dcoder :


دانلود Dcoder برای اندروید  دانلود Dcoder برای اندروید  دانلود Dcoder برای اندروید  دانلود Dcoder برای اندروید  دانلود Dcoder برای اندروید


پسورد فایل :
کپی