آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » نرم افزار Cache Cleaner 30.1.2 پاک کننده کش برای اندروید

دانلود Cache Cleaner برای اندروید

Cache Cleaner اگر به دنبال این هستید که فایل های بی ارزش سیستم خود را بدون زحمت پاک کنید، این برنامه انتخابی مناسب برای شما خواهد بود. این اپلیکیشن سیستمتان را برای یافتن فایل های کش بی ارزش اسکن می کند و فضای سیستمتان را با پاک کردن آن ها آزاد می سازد. هم چنین عملکرد سیستم خود را با این برنامه می توانید بهبود بخشید. کار کردن با این ابزار آسان است، تمام عملیات تنها با یک ضربه صورت خواهد گرفت.

Cache Cleaner فضای زیادی از سیستمتان را اشغال نمی کند و سیستم شما را به شکل قابل توجهی بهینه می کند. فایل های شخصیتان مانند تصاویر و ... دست نخورده باقی می ماند و نیازی نیست که نگران آن ها باشید. فایل هایی که به شکل موقتی در سیستمتان ذخیره می شوند تنها مورد هدف این برنامه قرار می گیرند. با خالی کردن رم از اپلیکیشن هایی که در پس زمینه سیستمتان در حال اجرا هستند قادر خواهید بود که بازی های سنگین را بدون مشکل اجرا نمایید. با یک ضربه، این اپلیکیشن ها از مموریتان حذف خواهند شد و سیستمتان با سرعت بالاتری کار خواهد کرد. Cache Cleaner را می توانید بر روی اندروید 4.0.3 به بالا اجرا کنید.


ویژگی های نرم افزار Cache Cleaner :


- پاک کردن فایل های بی ارزش و نامطلوب

- رابط کاربری دوستانه

- کم حجم و سبک

- سرعت بسیار بالا

- تقویت سیستم به شکل قابل توجه

- انجام عملیات به شکل خودکار

- اسکن عمیق سیستم

- عدم حذف فایل های شخصی نظیر تصاویر


تصاویری از محیط نرم افزار Cache Cleaner :


دانلود Cache Cleaner برای اندروید  دانلود Cache Cleaner برای اندروید  دانلود Cache Cleaner برای اندروید  دانلود Cache Cleaner برای اندروید


پسورد فایل :
کپی