آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Depra Cleaner PRO 1.5 بهینه ساز حرفه ای اندروید

دانلود Depra Cleaner برای اندروید

Depra Cleaner PRO  نرم افزاری کم حجم و بسیار کاربردی است که با آن می توانید وضعیت سیستم اندرویدی خود را بهبود بخشید. این نرم افزار مشکل کمبود مموری و طول کشیدن لود شدن سیستم را حل می کند و سرعت سیستمتان را بهبود می بخشد. این اپ، سیستم شما را در بهترین شرایط خود نگه می دارد. با مکانیسم پیشرفته آنالیز داده ها، این نرم افزار فایل های junk، cache و ... را شناسایی می کند و با حذف آن ها فضای قابل تجهی از سیستمتان را آزاد می کند. فراموش نکنید که فایل های بی استفاده یا تکراری خود را نیز حذف کنید تا فضای بیشتری برایتان آزاد شوید.
Depra Cleaner PRO میزان مصرف باتری را می سنجند و اپلیکیشن هایی که بیشترین استفاده را داشته اند شناسایی و متوقف می کند تا طول عمر باتری شما فازیش بیابد. cpu cooler مصرف پردازنده را بررسی می کند و امکان کاهش دادن باری که بر روی پردازنده توسط اپلیکیشن ها ایجاد شده است را می دهد. با بستن اپلیکیشن هایی که در پس زمینه در حال اجرا هستند، این بار از روی سیستم شما برداشته می شود و عملکرد کلی سیستمتان تا 50% بهبود می یابد. با یک ضربه می توانید تمامی اعلامیه های بدون استفاده خود را پاک کنید. Depra Cleaner PRO بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Depra Cleaner PRO


- آنالیز هوشمندانه داده ها

- حجم بسیار کم اپلیکیشن نصب شده

- مصرف پایین باتری

- خنک کننده پردازنده

- پایا، سریع، با رابط کاربری دوستانه

- حذف کردن فایل های تکراری و بدون استفاده

- بهبود عملکرد کلی سیستم

تصاویری از محیط نرم افزار Depra Cleaner :


دانلود Depra Cleaner برای اندروید  دانلود Depra Cleaner برای اندروید  دانلود Depra Cleaner برای اندروید  دانلود Depra Cleaner برای اندروید


پسورد فایل :
کپی