آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » مدیریت شناسه امنیتی اندروید Root Certificate Manager (ROOT) 1.0.1

دانلود Root Certificate Manager برای اندروید

Root Certificate Manager نرم افزاری می باشد که به شکل انحصاری برای کاربرانی که سیستم خود را روت کرده اند توسعه داده شده است، بنابرین اگر سیستمتان را هنوز روت نکرده اید قادر نخواهید بود از این برنامه استفاده نمایید. این اپلیکیشن را می توان بر روی اندروید 4 یا بالاتر بدون مشکل اجرا کرد. این نرم افزار certificate های سیستم روت شده شما را می آزماید و به شما امکان حذف آن ها را می دهد.

اگر بخواهید می توانید آن ها را در SD card خود به سادگی خروجی بگیرید. یا اگر از قبل certificate در اختیار دارید، آن ها را از SD card خود وارد برنامه کنید. این certificate ها را می توان از پروتکول HTTPS یک وب سایت نیز وارد برنامه کرد. Root Certificate Manager اطلاعات مختلفی را در مورد certificate انتخاب شده در اختیارتان قرار می دهد، به عنوان مثال می توانید شرکت آن، کشور، سایت سازمان و بسیاری دیگر نظیر شماره سریال و ... را مشاهده نمایید.  Root Certificate Manager رابط کاربری نسبتا ساده ای دارد، کاربرانی که به دنبال بررسی certificate سیستم خود هستند این نرم افزار را مفید می یابند. Root Certificate Manager دارای امتیاز 4.4 از 5 در گوگل پلی است.


ویژگی های نرم افزار Root Certificate Manager :


- رابط کاربری نسبتا ساده

- کم حجم و سبک

- اضافه کردن Certificate ها از SD card

- خروجی گرفتن Certificate ها به SD card

- اضافه کردن Certificate از طریق پروتکول HTTPS سایت انتخابی

- نمایش جزئیات مرتبط با Certificate 

- امکان حذف کردن Certificate های ذخیره شده در سیستم

 

تصاویری از محیط نرم افزار Root Certificate Manager :


دانلود Root Certificate Manager برای اندروید  دانلود Root Certificate Manager برای اندروید  دانلود Root Certificate Manager برای اندروید  دانلود Root Certificate Manager برای اندروید


پسورد فایل :
کپی