آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » نرم افزار MaterialX 2.1 آموزش طراحی متریال رابط کاربری اندروید

دانلود MaterialX برای اندروید

MaterialX یکی از مشکلات توسعه دهندگان فعلی اندروید مشکل بودن تبدیل طراحی متریال به کد برای استفاده در اپلیکیشن های مختلف می باشد. هدف سازندگان این برنامه ارائه محیطی مناسب برای به کار بردن طراحی های متریال است قالب های مختلفی آماده برای استفاده وجود دارد، هر کدام را که بخواهید می توانید انتخاب کنید و آن را به کد هایتان اضافه نمایید. تمامی فولدر های برنامه، فایل ها و کلاس ها به خوبی نام گذاری و مرتب شده است. با استفاده از این برنامه می توانید طراحی رابط کاربری برنامه های خود را به سطح دیگری ببرید. قالب های آماده را می توان به شکل دلخواه شخصی سازی کرد و در کدهای آن دست برد.

با بروزرسانی هایی که برای این نرم افزار صورت می گیرد قالب های متریال جدیدی اضافه می گردد. راهنمایی ها و قالب ها بر اساس استاندارد های طراحی متریال توسعه یافته اند. این اپلیکیشن به کار توسعه دهندگانی می آید چه می خواهند بیشتر زمان خود را صرف طراحی و محتوای برنامه کنند و کمتر به امکانات جانبی مانند رابط کاربری بپردازند. سورس کامل کدها نیز برای دانلود موجود می باشد، برای یافتن لینک آن کافیست به صفحه اصلی این نرم افزار مراجعه کنید تا اطلاعات بیشتری برای این منظور بیابید. MaterialX بر روی اندروید 4.0.3 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های محیط نرم افزار MaterialX :


- سریع تر کردن قابل توجه کارها
- کاهش هزینه ها
- طراحی مطابق با استانداردهای روز دنیا
- قالب های مختلف و حرفه ای
- طراحی متریال و مدرن
- پروژه های مختلف برای استفاده
- نام گذاری و چینش مناسب فولدرها


تصاویری از محیط نرم افزار MaterialX :


دانلود MaterialX برای اندروید  دانلود MaterialX برای اندروید  دانلود MaterialX برای اندروید  دانلود MaterialX برای اندروید  دانلود MaterialX برای اندروید


پسورد فایل :
کپی