آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » ماشین حساب مهندسی پیشرفته برای اندروید Total Scientific Calculator 6

دانلود Total Scientific Calculator برای اندروید

Total Scientific Calculator یک ماشین حساب مهندسی تمام عیار است که در آن تقریبا می توانید هر کاری انجام دهید. دیگر نیازی به صرف هزینه برای خرید ماشین حساب مهندسی وجود ندارد، آن را در اسمارتفون خود خواهید داشت. چند نوع مختلف از ماشین حساب ها در این برنامه گنجانده شده است. Simple calculator برای رفع نیاز های ابتدایی نظیر جمع و تفریق و ... قابل استفاده می باشد. Matrix calculator برای محاسبات مرتبط با ماتریس ها به کار می رود. البته ماتریس هایتان باید در نهایت دارای ابعاد 4x4 باشند. Equation calculator برای حل معادلات ریاضی قابل استفاده است و Complex calculator برای کار با اعداد مختلط طراحی شده است.

بیش از 40 ثابت مهم علمی و عمومی برای این برنامه تعریف شده است. علاوه بر این محاسبات به شکل فوری و آنی انجام می شود و غالبا فشار چندانی به سیستمتان نمی آورد. توابع هایپربولیکی و مثلثاتی، نمایی و لگاریتمی نیز به شکل کامل پشتیبانی می شوند. در حال حاضر این اپلیکیشن دارای امتیاز بالای 4.7 از 5 در گوگل پلی می باشد و توانسته رضایت کاربران را فراهم کند. Total Scientific Calculator بر روی اندروید 4.2 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Total Scientific Calculator :


- پشتیبانی از توابع مثلثاتی و هایپربولیکی
- امکان کار با اعداد مختلط
- محاسبه و جبر ماتریس ها
- حل معادلات ریاضی
- بیش از 40 ثابت عمومی تعریف شده است.
- دارای انواع مختلف از ماشین حساب ها
- ذخیره تا 10 محاسبه آخر برای استفاده های آتی


تصاویری از محیط نرم افزار Total Scientific Calculator :


دانلود Total Scientific Calculator برای اندروید  دانلود Total Scientific Calculator برای اندروید  دانلود Total Scientific Calculator برای اندروید  دانلود Total Scientific Calculator برای اندروید  دانلود Total Scientific Calculator برای اندروید


پسورد فایل :
کپی