آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » بزرگترین ماشین حساب مهندسی برای اندروید BIGGEST Scientific Calculator 5.0.0

دانلود BIGGEST Scientific Calculator برای اندروید

BIGGEST Scientific Calculator نرم افزاری فوق العاده می باشد که تمام ابزار لازم برای محاسبات پیشرفته را در اختیار شما قرار می دهد. با این برنامه می توانید یک معادله یا دسته ای از آن ها را حل کنید. رسم نمودار، تبدیل واحد ها به یک دیگر، ساده سازی معادلات، فاکتور گیری چند جمله ای ها، محاسبات مرتبط با ماتریس ها، مشتق گیری، انتگرال گیری، انتگرال گیری معین، پیدا کردن حد، توابع، تبدیل توابع هایپربولیک به نمایی، انجام محاسبات مرتبط با علم آمار، ترکیب و جا به جایی، و بسیاری دیگر از جمله ویژگی ها این نرم افزار هستند.

BIGGEST Scientific Calculator با داشتن بیش از 10 هزار کاربر از سراسر جهان امتیاز 4.6 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است. امکانات این برنامه به شکلی توسعه داده شده  است که کار با آن آسان تر گردد. شما می توانید معادلات خود را به سادگی تایپ کنید و با زدن بر روی solve نتیجه آن ها را مشاهده کنید. در صورتی که معادلات شما دارای چند جواب باشند، تمام جواب ها به نمایش در می آیند. این جواب ها را به شکل اعداد اعشاری یا کسری می توان مشاهده کرد. BIGGEST Scientific Calculator دارای سرعت بسیار بالایی در حل معادلات می باشد و قادر است انواع معادلات ریاضی را حل کند. BIGGEST Scientific Calculator بر روی اندروید 4 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار BIGGEST Scientific Calculator :


- انجام محاسبات ماتریسی

- رسم انواع نمودار ها

- رابط کاربری سر راست و مناسب

- حل سیستمی از معادلات

- انجام معادلات مرتبط با آمار و احتمالات

- مشتق گیری از انواع توابع

- انتگرال گیری معین و نامعین توابع

- تبدیل واحد ها به یک دیگر


تصاویری از محیط نرم افزار BIGGEST Scientific Calculator :


دانلود BIGGEST Scientific Calculator برای اندروید  دانلود BIGGEST Scientific Calculator برای اندروید


پسورد فایل :
کپی