آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » نرم افزار شتاب دهنده سرعت دانلود برای اندروید Super Download Lite 1.5

دانلود Super Download Lite برای اندروید

Super Download Lite ابزاری قدرتمند برای افرایش سرعت دانلود می باشد. فایل ها را با استفاده از اینترنت موبایل و وای فای به شکل همزمان چندین برابر سریع تر دانلود کنید. یک لینک را از هر برنامه ای که می خواهید باز کنید تا افزایش سرعت قابل ملاحظه در آن را مشاهده کنید. علاوه بر این super download lite قادر است انواع فایل ها با فرمت های مختلف را دانلود کند، بر خلاف دیگر نرم افزار های مدیریت دانلود که صرفا از مجموعه فرمت های پیش فرض پشتیبانی می کنند، طیف وسیعی از فرمت های مختلف تحت پوشش این برنامه قرار دارد. توجه داشته باشید که استفاده همزمان از دو شبکه، نیاز به سیستم روت شده دارد.

برای این که پتانسیل واقعی این برنامه را مشاهده کنید، باید وای فای و اینترنت موبایلتان تقریبا دارای یک سرعت باشند. یعنی اگر پهنای باند وای فای شما زیاد است، ارتباط 2G خوب نیست و بهتر است از 3G یا 4G استفاده نمایید. به یاد داشته باشید که برخی از وب سرور ها ممکن است در عملکرد این برنامه تداخل ایجاد کنند و به شما این امکان را ندهند که فایل خود را با بیشترین سرعت ممکن دانلود کنید. اگر فایلی که میخواهید دانلود کنید به شکل خودکار شناسایی نشد، کافیست لینک آن را در برنامه وارد کنید. Super Download Lite بر روی اندروید 2.2 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Super Download Lite :


- استفاده همزمان از دو شبکه
- دانلود همزمان چند فایل
- راه های مختلف برای افزایش سرعت دانلود
- نیاز به سیستم روت شده
- رابط کاربری سر راست و مناسب
- شتاب دهی واقعی به سرعت دانلود
- دارای بیش از صد هزار کاربر


تصاویری از محیط نرم افزار Super Download Lite :


دانلود Super Download Lite برای اندروید  دانلود Super Download Lite برای اندروید  دانلود Super Download Lite برای اندروید


پسورد فایل :
کپی