آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود نرم افزار متلب برای اندروید MATLAB Mobile 6.3

دانلود MATLAB Mobile برای اندروید

MATLAB Mobile نرم افزاری قدرتمند می باشد که به شما امکان اجرای انواع برنامه های دانلود نرم افزار متلب را در موبایلتان می دهد. برای این منظور، باید اندروید خود را به کامپیوتر یا اکانت فضای ابریتان متصل نمایید تا محاسبات در کامپیوتر صورت بگیرد و نتیجه آن در گوشی به نمایش در بیاید. در صورتی که به اکانت خود متصل شوید، امکان اجرا، مشاهده و ویرایش انواع فایل ها را بدست می آورید. 250 مگابایت فضای ابری نیز در اختیارتان قرار می گیرد.

در صورتی که لایسنس خود را نیز اضافه کنید، 5 گیگابایت فضای ابری به شما داده می شود و به افزونه های مختلف دسترسی پیدا می کنید. اگر می خواهید از راه دور محاسبات خود را انجام دهید، کافیست اسمارتفون خود را به کامپیوتر با ارتباط اینترنتی متصل کنید. این اپلیکیشن دارای command line بوده و در آن می توان انواع کد ها را به سادگی اجرا کرد. کیبوردی اختصاصی نیز برای اضافه سازی علائم خاص این اپلیکیشن تحت احتیارتان قرار می گیرد. این نرم افزار در حال حاضر از Live editor پشتیبانی نمی کند و امکان مشاهده فایل های mlx وجود ندارد. MATLAB Mobile بر روی اندروید 8 به بالا قابلیت نصب دارد.


دانلود MATLAB Mobile

✅ نام نرم افزارMATLAB Mobile❤️ تعداد دانلود16736
⭐نسخه نرم افزار6.3🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 8 به بالا🔆 حجم فایل14 مگابایت

ویژگی های نرم افزار MATLAB Mobile


- مشاهده نمودار های دو بعدی و سه بعدی

- اتصال به فضای اکانت آنلاین

- امکان اجرا کردن انواع کدها در سیستم اندرویدی

- اتصال به کامپیوتر شخصی با ارتباط اینترنتی

- ارائه 5 گیگابایت فضای ابری در صورت اضافه کردن لایسنس

- امکان استفاده از افزونه های مختلف

- انجام عملیات ریاضی در کامپیوتر

تصاویری از محیط نرم افزار MATLAB Mobile :


دانلود MATLAB Mobile برای اندروید  دانلود MATLAB Mobile برای اندروید  دانلود MATLAB Mobile برای اندروید  دانلود MATLAB Mobile برای اندروید  دانلود MATLAB Mobile برای اندروید  دانلود MATLAB Mobile برای اندروید


پسورد فایل :
کپی