آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » آنتی ویروس ان کیو برای اندروید NQ Mobile Security & Antivirus 8.3.28.00

دانلود NQ Mobile Security برای اندروید

NQ Mobile Security & Antivirus با داشتن بیش از 30 میلیون کاربر از سراسر جهان، ویژگی های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید با موتور قدرتمند این برنامه به شکل لوکال، با با استفاده از فضای ابری سیستم خود را اسکن کنید و ویروس ها، مالور ها، تروجان ها و دیگر فایل های مخرب سیستم خود را برطرف سازید. این برنامه جلوی وب سایت های فیشینگ را می گیرد و مروری ایمن در وب برای شما به وجود می آورد. NQ Mobile Security & Antivirus امنیت اکانت های شما را ضمانت می کند و در صورتی که تلاش برای دسترسی بدون مجزوی به مخاطبین و دیگر اطلاعات شخصی شما شود این برنامه آن را بلاک می کند.

شما می توانید از داده های خود پشتیبان بگیرید و آن ها را در دیگر سیستم های خود بازیابی کنید. امکان مدیریت اپلیکیشن ها و حذف کردن آن ها وجود دارد. این نرم افزار به شکل زنده سیستم شما را پایش می کند و در صورتی که مصرف ترافیک داده های شما از حدی بالا تر برود، هشدار به شما داده خواهد شد. NQ Mobile Security & Antivirus دارای امتیاز 4.4 از 5 در گوگل پلی بوده و بر روی اندروید های مختلف با توجه به سیستمی که دارید قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار NQ Mobile Security & Antivirus


- محافظت از اکانت های اینترنتی

- جلوگیری از فیشینگ و حملات اینترنتی

- محافظت دائمی و 24 ساعته از سیستم

- پشتیبان گیری از داده ها بر روی فضای ابری

- حذف فایل های نامطولب از سیستم

- مدیریت اپلیکیشن های موجود

- اسکن سیستم به شکل لوکال و با فضای ابری


تصاویری از محیط نرم افزار NQ Mobile Security & Antivirus :


دانلود NQ Mobile Security برای اندروید  دانلود NQ Mobile Security برای اندروید  دانلود NQ Mobile Security برای اندروید  دانلود NQ Mobile Security برای اندروید  دانلود NQ Mobile Security برای اندروید


پسورد فایل :
کپی