آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Polarr Photo Editor 6.9 ویرایشگر عکس پولار برای اندروید و ویندوز

دانلود Polarr Photo Editor برای اندروید

Polarr Photo Editor تنها برنامه ای می باشد که با استفاده از ان می توانید به ویرایش عکس های خود بپردازید. فیلتر های دلخواه خود را بسازید و آن ها را به اشتراک بگذارید. فیلتر های ابتدایی در اختیار شما به شکل پیشفرض قرار می گیرد که می توانید آن ها را شخصی سازی کنید. امکان همگام سازی فیلتر های این برنامه در بین دیگر سیستم هایتان وجود دارد. این برنامه صورت را تشخیص داده و امکان شخصی سازی آن را برای شما فراهم می سازد. بیش از 10 حالت مختلف blending در این برنامه فراهم شده ا ست. افکت های واقع گرایانه نظیر ابرها، نور و ... را نیز می توان اضافه سازی کرد.

این برنامه را می توان به شکل کامل شخصی سازی کرد. از بین تم های مختلف انتخاب کنید یا تم خود را ایجاد نمایید. دو حالت مختلف برای Workspace وجود دارد. آیکون ها را می توانید به شکلی مرتب کنید که متناسب استفاده شما باشد. بر روی نقاط دلخواه تصویر خود فوکوس کنید و رنگ بندی تصویر را تغییر دهید. دمای عکس در دستان شما می باشد و می توان از لنز های گوناگونی برای شخصی سازی کردن تصاویر استفاده کرد. Polarr Photo Editor را می توانید بر روی اندروید های مختلف با توجه به سیستمی که دارید اجرا نمایید.


دانلود Polarr Photo Editor

✅ نام نرم افزارPolarr Photo Editor❤️ تعداد دانلود14227
⭐نسخه نرم افزار6.9🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 8.0🔆 حجم فایل65 و 380 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Polarr Photo Editor

- امکان ساخت فیلتر های اختصاصی

- شخصی سازی ظاهر برنامه

- امکان اضافه سازی ابر، نور و ...

- وجود تم های مختلف برای استفاده

- تشخیص چهره، بهینه سازی خودکار عکس ها

- اشتراک گذاری فیلتر های ساخته شده

- وجود قلم مو های گوناگون با قابلیت های متنوع

- تنظیم رنگ بندی عکس با لنز های مختلف

تصاویری از محیط نرم افزار Polarr Photo Editor :


دانلود Polarr Photo Editor برای اندروید  دانلود Polarr Photo Editor برای اندروید  دانلود Polarr Photo Editor برای اندروید  دانلود Polarr Photo Editor برای اندروید  دانلود Polarr Photo Editor برای اندروید


پسورد فایل :
کپی