آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Paint Draw AR 1.0 نقاشی در فضای سه بعدی برای اندروید

دانلود Paint Draw AR برای اندروید

Paint Draw AR اپلیکیشنی خلاقانه می باشد که در آن می توانید به نقاشی سه بعدی بپردازید. این نرم افزار ساده است، اما ویژگی های مختلفی را در اختیار کاربران قرار می دهد. شما می توانید صفحه گوشی خود را برای کشیدن اشکال لمس نمایید. اسمارتفون شما از قابلیت واقعیت افزوده برای یافتن مکان نقاشی شما استفاده می کند و در صورتی که گوشی خود را حرکت دهید، اشکالی که کشیده اید سر جای خود باقی خواهند ماند.

رنگ های این برنامه پویا بوده و در صورتی که بخواهید می توانید در آن ها تغییرات لازم را انجام دهید. امکان ذخیره سازی پروژه وجود دارد. از آثاری که طراحی کرده اید اسکرین شات بگیرید و با دیگران به اشتراک بگذارید. رسم انواع اشکال به سادگی انجام می شود. امکان خروجی گرفتن به شکل OBJ 3d نیز وجود دارد. در صورتی که در استفاده از برنامه به مشکلی بر بخورید می توانید به راحتی از بخش Help برنامه کمک بگیرید. در Paint Draw AR می توانید از S-pen نیز استفاده کنید و اشکال دقیق تری را رسم نمایید. این نرم افزار جدید بوده و با بروزرسانی های آتی، امکانات جدیدی به آن اضافه می شود. Paint Draw AR بر روی اندروید 7 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Paint Draw AR :


- طراحی آسان با لمس صفحه گوشی

- عدم حرکت اشکال کشیده شده در صورت تکان دادن دوربین

- نقاشی در فضای سه بعدی با کیفیت مناسب

- پشتیبانی از S-pen یا طراحی با انگشت

- رابط کاربری ساده و دوستانه

- دارای رنگ های پویا و قابل تغییر

- گرفتن اسکرین شات و اشتراک گذاری مستقیم با دیگران


تصاویری از محیط نرم افزار Paint Draw AR :


دانلود Paint Draw AR برای اندروید  دانلود Paint Draw AR برای اندروید  دانلود Paint Draw AR برای اندروید  دانلود Paint Draw AR برای اندروید  دانلود Paint Draw AR برای اندروید


پسورد فایل :
کپی