آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Learn to Draw 3D 3.4 آموزش رسم سه بعدی برای اندروید

دانلود Learn to Draw 3D برای اندروید

Learn to Draw 3D اپلیکیشنی خلاقانه است که به شما به شکل قدم به قدم آموزش رسم سه بعدی را می دهد. یک تصویر anamorphic تصویری تغییر شکل یافته است که ظاهر واقعی آن تنها به شیوه هایی نامعمول قابل مشاهده است. شما می توانید مهارت های خود یا کودک جوان خود را با این برنامه بهبود بخشید. آیا به دنبال اشکال به سه بعدی به شکل ساده با قوانین ابتدایی هستید؟ این برنامه چنین محیطی را برای شما فراهم می کند.

تنها چیزی که لازم دارید یک مداد و کاغذی برای رسم اشکال است. امکان زوم کردن یا دور کردن زاویه دید از شکل وجود دارد. هیچ نیازی به داشتن ارتباط اینترنتی نیست. این نرم افزار کورس ها آموزشی مختلفی را تحت پوشش خود قرار داده است. هر رسم به چند پله تقسیم شده است تا کاربر راحت تر بتواند آن ها را بیاموزد. با شروع از تعداد اندکی از خط ها، تصاویری سه بعدی خواهید ساخت. این نرم افزار برای تمامی سنین قابل استفاده بوده و دارای محیطی ساده است که هر کاربر تازه کاری در زمینه هنری می تواند رسم اشکال سه بعدی را با سرعت بالا بیاموزد. Learn to Draw 3D بر روی اندروید 4 به بالا قابل اجرا می باشد.


ویژگی های نرم افزار Learn to Draw 3D :


- نحوه رسم توپ، مکعب و استوانه
- آموزش کشیدن اشکالی مثل قلب و قطره آب
- آموزش رسم چاله
- نحوه کشیدن لیوانی از آب
- رسم برج پیزا و بسیاری دیگر
- رابط کاربری دوستانه و ساده
- بدون نیاز به داشتن ابزاری به خصوص


تصاویری از محیط نرم افزار Learn to Draw 3D :


دانلود Learn to Draw 3D برای اندروید  دانلود Learn to Draw 3D برای اندروید  دانلود Learn to Draw 3D برای اندروید  دانلود Learn to Draw 3D برای اندروید  دانلود Learn to Draw 3D برای اندروید


پسورد فایل :
کپی