آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » والپیپر زنده قاصدک برای اندروید Dandelion Live Wallpaper 2.0.4

دانلود Dandelion Live Wallpaper برای اندروید

Dandelion Live Wallpaper نسل جدیدی از والپیپر های زنده می باشد که به شکل همزمان تصویر پس زمینه زنده و ایستا را یکجا با یک دیگر ترکیب می کند. این برنامه را می توانید شخصی سازی کنید و به شکل دلخواه در بیاورید. تصاویر پس زمینه با کیفیت بالا به شکل هفتگی اضافه می شوند. تصاویر را دانلود کنید و یا به اشتراک بگذارید. شما می توانید عکس هایی که قبلا دریافت کرده اید را در تاریخچه برنامه مشاهده کنید. این نرم افزار از آخرین اسمارتفون ها که دارای ابعاد 18.5:9 یا 18:9 هستند نیز پشتیبانی می کند. موضوعات مختلفی از جمله کریسمس، ولنتاین، هالوین و ... تحت پوشش این برنامه قرار دارند. شما حتی می توانید از عکس های خود استفاده کنید.

برای این منظور، Custom photo را در صفحه تنظیمات فعال کنید. ریزش قطرات آب، یکیاز افکت های منحصر به فرد این برنامه است که با فعال کردن آن، با لمس صفحه نمایش قطرات آب ظاهر می شوند. Dandelion Live Wallpaper دارای رنگبندی های مختلفی برای والپیپرهای خود است که برای مناسبت های مختلف می توانید از آن ها استفاده کنید. این برنامه بر روی اندروید های مختلف با توجه به سیستمی که دارید قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Dandelion Live Wallpaper :


- دارای بیش از 10 میلیون کاربر از سراسر جهان

- سازگار با صفحات نمایش بزرگ و کوچک

- نمایش تاریخچه تصاویری که دانلود کرده اید.

- اشتراک گذاری یا دانلود عکس ها

- اضافه شدن عکس های جدید با کیفیت به شکل هفتگی

- امکان خیره سازی والپیپرهایی که به آن ها علاقه دارید.

- ظاهر شدن قطره آب، در صورت لمس صفحه نمایش

 

تصاویری از محیط نرم افزار Dandelion Live Wallpaper :


دانلود Dandelion Live Wallpaper برای اندروید  دانلود Dandelion Live Wallpaper برای اندروید  دانلود Dandelion Live Wallpaper برای اندروید  دانلود Dandelion Live Wallpaper برای اندروید  دانلود Dandelion Live Wallpaper برای اندروید


پسورد فایل :
کپی