آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » نرم افزار مخفی سازی فیلم ها برای اندروید 1.2.8 Hide Video

دانلود Hide Video برای اندروید

Hide Video به بیرون درز کردن فیلم های شخصی و حساس شما به شدت خطرناک است، بنابرین توسعه دهندگان این برنامه بر آن شدند که با معرفی این اپلیکیشن رایگان، فیلم های شما را در امن ترین حالت ممکن نگه دارند. این نرم افزار به شما امکان قفل کردن ویدیوهای شخصی را می دهد به شکلی که هیچ کس نتواند آن ها را در موبایل شما مشاهده کند. به عبارت دیگر، در صورتی که اسمارتفون خود را در اختیار دوستان یا فامیلتان قرار دهید آن ها نمی توانند وارد گالری و ویدیو های شخصی شما شوند. با Hide Video جلوی افراد کنجکاو را بگیرید. این نرم افزار در لیست recent apps به نمایش در نمی آید، بنابرین کسی از وجود آن با خبر نخواهد شد.

هیچ محدودیتی در اضافه کردن فیلم های شخصی وجود ندارد و تمامی ویدیوهای شما در مدتی کوتاه رمزگذاری خواهند شد. در صورتی که پسورد خود را فراموش کنید با قابلیت ریکاوری این برنامه می توانید آن را به یاد بیاورید. از بیشتر فرمت های ویدیویی پشتیبانی می شود و هم چنین می توان ویدیوهای موجود در SD card را نیز قفل کرد و جلوی مشاهده آن ها را گرفت. Hide Video بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجرا می باشد.


ویژگی های نرم افزار Hide Video :


- پشتیبانی از اواع فرمت های ویدیویی

- اسکن بسیار سریع گالری

- جلوگیری از دسترسی افراد کنجکاو به ویدیوها

- رابط کاربری بهینه سازی شده و متریال

- بازیابی رمزعبور در صورت فراموشی

- عدم نمایش در recent apps

- رمزگذاری بسیار سریع بر روی فیلم ها


تصاویری از محیط نرم افزار Hide Video :


دانلود Hide Video برای اندروید  دانلود Hide Video برای اندروید  دانلود Hide Video برای اندروید  دانلود Hide Video برای اندروید  دانلود Hide Video برای اندروید


پسورد فایل :
کپی