آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » نرم افزار Fliktu: Share Fast 1.2.4 اشتراک گذاری سریع برای اندروید

دانلود Fliktu Share Fast برای اندروید

Fliktu: Share Fast سیستم اشتراک گذاری اندروید را سریع تر می کند و به شما این امکان را می دهد که از مکان هایی که قبلا نمی توانستید، اطلاعات دلخواه خود را به اشتراک بگذارید. چیدمان منوی این برنامه به شکلی است که همیشه اپلیکیشن هایی که بیشتر برای اشتراک گذاری استفاده می کنید، در دسترستان قرار بگیرد. علاوه بر این می توانید به شکل دستی، اپلیکیشن های دلخواه خود را در بالای منوی برنامه قرار دهید و نرم افزار هایی که استفاده نمی کنید را مخفی کنید. پس از ضربه بر روی لینک دلخواه، به آرامی سیستم اندرویدی خود را تکان دهید تا منوی این برنامه به جای مرورگر پیش فرض اندرویدی باز شود.

Fliktu: Share Fast به شما امکان اشتراک گذاری سریع تری را از اپلیکیشن های محبوبتان می دهد. علاوه بر این قادر خواهید بود که لینک ها را در اپلیکیشن انتخابیتان باز کنید، به جای آن چیزی که به شکل پیش فرض برای اندرویدتان تعیین شده است. اگر سیستم خود را پس از ضربه بر روی لینک، تکان ندهید رفتار پیش فرض اندرویدتان به نمایش در می آید. امکان اشتراک گذاری از کلیپ برد نیز وجود دارد. برای این منظور، پس از کپی کردن یک لینک اسمارتفون خود را تکان دهید. Fliktu: Share Fast بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Fliktu: Share Fast :


- طراحی حساب شده و دقیق

- باز کردن لینک، در مرورگرهای غیر پیش فرض

- اشتراک گذاری از طریق کلیپ برد

- سریع تر کردن کار ها

- انجام رفتار پیش فرض اندروید، در صورت تکان ندادن

- مخفی کردن اپلیکیشن های ناکارآمد از منوی اشتراک گذاری

- رابط کاربری متریال


تصاویری از محیط نرم افزار Fliktu: Share Fast :


دانلود Fliktu Share Fast برای اندروید  دانلود Fliktu Share Fast برای اندروید  دانلود Fliktu Share Fast برای اندروید  دانلود Fliktu Share Fast برای اندروید


پسورد فایل :
کپی