آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Aiva Browser 4.8.1 مرورگر سریع آیوا برای اندروید

دانلود Aiva Browser برای اندروید

Aiva Browser مرورگری کاملا ساده با امکانات مختلف می باشد که به شکل رایگان عرضه شده است. اگر از مرورگر هایی همچون کروم و فایرفاکس خسته شده اید می توانید این برنامه را امتحان کنید تا تجربه ای جدید کسب نمایید. این اپلیکیشن مانند opera یا uc browser پر سرعت است، اما محدودیت های خاص خودش را داراست شما می توانید به سرعت به صفحات وب خود دسترسی پیدا کنید و به جست و جو در اینترنت بپردازید. این مرورگر، برخلاف بسیاری دیگر از برنامه ها مقدار اندکی از مموری شما را مصرف می کند. لینک خود را وارد کنید و بر روی enter بزنید. این نرم افزار به شکل خودکار جست و جو را برای شما انجام می دهد.

آیوا دارای پخش کننده html 5 نیز است و بنابراین می توانید بسیاری از استریم های آنلاین را در این اپلیکیشن مشاهده کنید. زمانی که دانلود هایتان کامل شود این برنامه به شما اعلام می کند تا آن ها را مشاهده کنید. موتور دانلود این برنامه بسیار سریع بوده و قطعا از آن خوشتان خواهد آمد. شما می توانید فیلم ها به شکل تمام صفحه، یا معمولی مشاهده کنید. Aiva Browser بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجرا می باشد.


ویژگی های نرم افزار Aiva Browser :


- حفاظت از حریم شخصی کاربران
- قالب و ظاهری ساده و مناسب
- پشتیبانی از جاوا اسکریپت
- نمایش فیلم های html5
- سرعت بسیار بالا در مرور وب
- مصرف بسیار کم از مموری
- موتور دانلود قدرتمند به همراه اعلام دانلود های کامل شده


تصاویری از محیط نرم افزار Aiva Browser :


دانلود Aiva Browser برای اندروید  دانلود Aiva Browser برای اندروید  دانلود Aiva Browser برای اندروید  دانلود Aiva Browser برای اندروید


پسورد فایل :
کپی