آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 0.0.0-33 Sticker maker ساخت آسان استیکر برای اندروید

دانلود Sticker maker برای اندروید

Sticker maker نرم افزار جالبی است که با آن می توانید استیکر اختصاصی خود را برای واتس آپ بسازید. شما می توانید از meme ها، یا تصاویر شخصی خودتان استفاده کنید. برای دوستان یا خانواده تان بسته ای از استیکر های جذاب بسازید تا در مسنجر واتس آپ آن ها را به کار ببرند. برای کار با این برنامه ابتدا باید نامی مناسب برای مجموعه استیکر هایتان انتخاب کنید، سپس استیکر ها را به مجموعه اضافه کنید و ابعاد آن ها را با انگشتانتان اصلاح نمایید و در نهایت مجموعه استیکر هایتان را منتشر نمایید. لطفاً توجه داشته باشید که اگر نمی توانید استیکر های خود را به واتس آپ اضافه کنید این بدین معنی است که آخرین ورژن واتس آپ را دریافت نکرده اید. شما باید آخرین ورژن را ابتدا دانلود و نصب کنید تا بتوانید از این برنامه استفاده نمایید.

این اپلیکیشن جدید بوده و یا بروزرسانی های آتی، امکاناتی جدید به آن افزوده می شود. از اکنون امکان اشتراک گذاری بسته های استیکر با دیگران امکان پذیر شده است. اگر بخواهید می توانید استیکر های انتخابیتان را از مجموعه استیکر ها حذف کنید. علاوه بر این می توانید به پک هایی که قبلا ساخته اید استیکر های جدیدی اضافه نمایید. Sticker maker بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Sticker maker :


- حذف کردن استیکر ها از مجموعه
- اشتراک گذاری استیکر ها با دیگر افراد
- رابط کاربری دوستانه و ساده
- اضافه کردن آسان مجموعه به واتس آپ
- ساخت مجموعه های مختلف بدون محدودیت
- انجام کارها در چهار مرحله سریع

- دارای بیش از یک میلیون کاربر از سراسر جهان


تصاویری از محیط نرم افزار Sticker maker :


دانلود Sticker maker برای اندروید  دانلود Sticker maker برای اندروید  دانلود Sticker maker برای اندروید  دانلود Sticker maker برای اندروید  دانلود Sticker maker برای اندروید


پسورد فایل :
کپی