آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » ساخت استیکر برای واتساپ اندروید Sticker Studio 2.35

دانلود Sticker Studio برای اندروید

دانلود Sticker Studio اندروید

 

Sticker Studio اپلیکیشنی کاربردی و ساده برای ساخت استیکر های شخصی برای واتس آپ و Gboard می باشد. به سادگی می توانید بخش نامطلوب عکس خود را حذف کنید و استیکرتان را بسازید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. امکان ساخت تا 10 مجموعه شامل 30 استیکر وجود دارد. از دوربین خود برای گرفتن عکس و ایجاد استیکر استفاده کنید یا از تصاویر موجود در گالری خود برای این منظور استفاده نمایید.

امکان ایجاد خطوط خارجی در مرز های عکس وجود دارد. شما می توانید متن دلخواه را نیز به استیکر هایتان اضافه کنید. با انگشت شکل دلخواه خود را رسم کنید و آن را به استیکرتان اضافه کنید. شما می توانید مجموعه استیکر های ساخته شده توسط این برنامه را به واتس آپ و Gboard اضافه کنید. کار کردن با این برنامه آسان بوده و فیلتر های مختلفی در اختیار شما قرار می گیرد. لطفا توجه داشته باشید که این اپلیکیشن هنوز نوپا است و تمام امکانات لازم به آن اضافه نشده است. Sticker Studio توسط بیش از 1 میلیون کاربر از سراسر جهان دانلود شده و امتیاز بالای 4.4 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است.


ویژگی های نرم افزار Sticker Studio


- برش بخش های نامطلوب

- ساخت تا 10 مجموعه از استیکر ها

- اضافه کردن متن به استیکر ها

- اضافه کردن استیکر ها به واتس آپ

- اشتراک گذاری استیکر ها با دوستان

- امکان رسم کردن اشکال دلخواه بر روی استیکر ها

- اضافه سازی استیکر ها به کیبورد گوگل

- کشیدن outline به دور مرز های استیکر


نرم افزارهای مرتبط :


دانلود واتساپ اندروید

دانلود واتساپ کامپیوتر



تصاویری از محیط نرم افزار Sticker Studio :


دانلود Sticker Studio برای اندروید  دانلود Sticker Studio برای اندروید  دانلود Sticker Studio برای اندروید  دانلود Sticker Studio برای اندروید  دانلود Sticker Studio برای اندروید


پسورد فایل :
کپی