آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود DIY Ideas 1.7 ساخت اشیا کارآمد خانگی برای اندروید

دانلود DIY Ideas برای اندروید

DIY Ideas اپلیکیشنی کاربردی با تصاویر با کیفیت می باشد که عکس های آن را می توانید دانلود کنید و به عنوان والپیپر گوشی خود استفاده کنید. این نرم افزار ایده های مختلفی در زمینه ساخت اشیاء مختلف خانگی به شما می دهد. کار کردن با این برنامه آسان بوده و طراحی ها در دسته های مختلف طبقه بندی شده اند تا آن ها را به راحتی بیابید. فیلم های آموزشی مناسب در زمینه های مختلف در اختیار شما قرار می گیرد. ساخت کارت هدیه، ایجاد عروسک با اشیاء دور ریختنی، ساخت قوطی های تزیینی و بسیاری دیگر را در این برنامه می توانید بیاموزید. برای ساخت اشیاء موجود در این برنامه، نیاز به صرف هزینه نیست چرا که بسیاری از لوازم مورد نیاز آن در خانه پیدا می شوند. آموزش ها به شکل پله پله خواهند بود و بنابرین جایی با مشکل رو به رو نخواهید شد.

طراحی انواع لباس ها، ساخت انواع کاردستی ها، طراحی خانه، اتاق و ویلا، رنگ مو های مختلف، آرایش چشم و بسیاری دیگر از جمله موضوعاتی هستند که در این برنامه می توانید DIY های آن ها را بیابید. DIY Ideas اپلیکیشنی است که تمامی افراد می توانند از آن استفاده کنند. این نرم افزار بر روی اندروید 4 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار DIY Ideas :


- فیلم های آموزشی مناسب

- پوشش موضوعات مختف، از مود تا کاردستی

- امکان ذخیره کردن عکس های برنامه

- آموزش به شکل قدم به قدم

- قابل استفاده برای تمامی افراد

- کیفیت بالای عکس های موجود در برنامه

- ذخیره کردن ایده های مناسب در لیست علاقه مندی ها


تصاویری از محیط نرم افزار DIY Ideas :


دانلود DIY Ideas برای اندروید  دانلود DIY Ideas برای اندروید  دانلود DIY Ideas برای اندروید  دانلود DIY Ideas برای اندروید  دانلود DIY Ideas برای اندروید


پسورد فایل :
کپی