آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.1 Design Logo Ideas ایده های خلاقانه برای طراحی لوگو اندروید

دانلود Design Logo Idea برای اندروید

Design Logo Ideas لوگو تصویر یا طراحی ای برای نمایش دادن معنایی خاص، تبلیغ یک شرکت و ... می باشد و باید به گونه ای طراحی شود که علاوه بر جذب مشتری، در ذهن مخاطب باقی بماند. این برنامه به منظور ایده دادن در طراحی لوگو طراحی شده است. با Design Logo Ideas می توانید اشکال مختلفی را مشاهده کنید و از طراحی آن ها الهام بگیرید تا لوگوی خود را بسازید. با وجود این که تعداد قابل توجهی از تصاویر در مجموعه این برنامه وجود دارد، حجم Design Logo Ideas کم می باشد. لوگوها با طراحی های مختلف در اختیار شما قرار می گیرد تا برای مصارف گوناگون از آن ها ایده بگیرید‌.

لوگوهای این مجموعه بهترین ها در نوع خود هستند و به شکلی طراحی شده اند که به خوبی مخاطبان خود را جذب کنند. گرچه Design Logo Ideas به شما در نحوه طراحی لوگو به شکل مستقیم کمک نمی کند، با این وجود یکی از بزرگترین معضلات ساخت لوگو، که داشتن ایده و ظاهری مناسب است را از سر راه شما بر می دارد. این نرم افزار دارای بیش از 100 هزار کاربر از سراسر جهان بوده و امتیاز 4.1 از 5 را دریافت کرده است. Design Logo Ideas بر روی اندروید 4.0.3 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Design Logo Ideas :


- مجموعه ای نسبتا بزرگ از لوگوها

- الهام گرفتن از بهترین لوگوهای جهان

- دارای جدیدترین لوگوها

- کم حجم و سبک، با وجود تعداد زیادی از تصاویر

- امکان استفاده از برنامه به شکل آفلاین

- دارای بیش از 100 هزار کاربر

- طراحی رسپانسیو سازگار با سیستم های مختلف


تصاویری از محیط نرم افزار Design Logo Ideas :


دانلود Design Logo Idea برای اندروید  دانلود Design Logo Idea برای اندروید  دانلود Design Logo Idea برای اندروید  دانلود Design Logo Idea برای اندروید


پسورد فایل :
کپی