آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Atlas Web Browser 2.1.0.2 مرورگر اطلس برای اندروید

دانلود Atlas Web Browser برای اندروید

Atlas Web Browser نرم افزاری می باشد که به شما امکان کنترل کامل جست و جو و مرور وب را می دهد. با استفاده از فیلتر های AdBlockPlus از شر تبلیغات اینترنتی و tracker ها راحت خواهید شد. این فیلتر، سبب افزایش طول عمر باتری و کاهش دادن حجم مصرفی اینترنتی شما خواهد شد. در عین حال، سرعت مرور شما در وب بهبود می یابد. شما به راحتی می توانید بین حالت دسکتاپ و اندروید سویچ کنید و به شکل jаvascript-free صفحات وب را مشاهده کنید. این نرم افزار به شما امکان ذخیره سازی محتوای وب را می دهد. رابط کاربری برنامه به شکل متریال طراحی شده است و تجربه کاربری فوق العاده ای را برای شما رقم می زند. در طول مرور وب، تمام رابط کاربری برنامه محو می گردد تا به راحتی بتوانید بر روی محتوای وب تمرکز کافی را داشته باشید.

این نرم افزار امکان باز کردن بیش از 4 tab را به شکل همزمان به شما می دهد. در Dual View mode می توانید وب سایت را به شکل همزمان مشاهده کنید. Atlas Web Browser نرم افزاری مدرن می باشد که با حجم کمی که دارد، فضای زیادی از سیستم شما را اشغال نخواهد کرد. این نرم افزار بر روی اندروید 4.0.3 به بالا قابل اجرا می باشد.


ویژگی های نرم افزار Atlas Web Browser :


- باز کردن بیش از 4 tab به شکل همزمان

- جلوگیری از به نمایش در آمدن تبلیغات اینترنتی

- کاهش حجم مصرف اینترنت

- رابط کاربری متریال و مدرن

- کنترل نحوه نمایش صفحات وب

- بسیار کم حجم و سبک نسبت به برنامه های مشابه

- نمایش دو صفحه وب به شکل همزمان


تصاویری از محیط نرم افزار Atlas Web Browser :


دانلود Atlas Web Browser برای اندروید  دانلود Atlas Web Browser برای اندروید  دانلود Atlas Web Browser برای اندروید  دانلود Atlas Web Browser برای اندروید  دانلود Atlas Web Browser برای اندروید


پسورد فایل :
کپی