آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2016123566.1007 Power Browser – مرورگر قدرتمند و امن برای اندروید

دانلود power browser برای اندروید

Power Browser یکی از سریعترین مرورگر اندروید می باشد که با کمک آن می توانید با سرعت بالا در وب مرور کنید. این برنامه از incognito mode نیز پشتیبانی می کند که برای امنیت بالاتر و عدم ذخیره سازی تاریخچه به کار می رود. این مرورگر به شکل کامل رایگان می باشد. سرعت لود صفحات سایت با کمک این اپ به شکل قابل توجهی بالا می رود و سرعت پاسخ دهی سایت ها سریعتر می گردد. شما می توانید با چند تب مختلف، به مرور در وب بپردازید.
این نرم افزار در مقابل حلمات فیشینگ یا مالورها نیز از شما محافظت می کند و به شما اجازه می دهد که سایت های دلخواه خود را بوک مارک کنید. در حالت معمولی، کوکی ها و تاریخچه شما برای مرور سریعتر ذخیره سازی می شود. این نرم افزار از باتری شما به مقدار اندکی استفاده خواهد کرد. Power Browser را می توانید بر روی اندروید های مختلف با توجه به سیستمی که دارید اجرا نمایید. دانلود کروم اندروید , دانلود فایرفاکس فوکوس , دانلود فایرفاکس اندروید و دانلود Yandex Browser از دیگر مرورگرهای مفید اندروید می باشند.

دانلود Power Browser

✅ نام نرم افزارPower Browser❤️ تعداد دانلود8566
⭐نسخه نرم افزار2016123566.1007🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0🔆 حجم فایل21 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Power Browser

 

- دانلود کاملا هوشمند

- سرعت بالا در مرور وب

- حالت Full screen برای نمایش کامل صفحات وب

- حالت incognito mode برای مرور امن

- باز کردن چند تب مختلف به شکل همزمان

 

تصاویری از محیط این نرم افزار:

 

دانلود power browser برای اندروید  دانلود power browser برای اندروید  دانلود power browser برای اندروید  دانلود power browser برای اندروید  دانلود power browser برای اندروید

 


پسورد فایل :
کپی