آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود فیلتر شکن قانونی و پرسرعت شکن - تحریم‌ شکن برای اندروید Shecan 1.0.5

دانلود شکن

شکن - یک تحریم‌ شکن بالاخره پس از مدت ها انتظار فیلتر شکن قانونی برای کاربران ایرانی تدارک دیده شده است و برای دور زدن تحریم های کشورهای غربی در باز کردن سایت ها تدارک دیده شده است و این ابزار صرفا برای باز کردن یکسری سایت تعریف شده کاربری می باشد و دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. که با آن می توانند به سایت هایی که ایران را تحریم کرده اند به سادگی مراجعه کنند و امنیت اینترنتی خود را بالا ببرند. بسیاری از سایت ها برای کاربران ایرانی، امکانات خود را محدود می کنند یا اصلا باز نمی شوند. فیلتر شکن ها به علت نداشتن سرعت مناسب، یا تبلیغات نامناسب گزینه مناسبی نیستند. سرپرست خانواده ها نمی توانند به فرزندان خود، حتی برای افزایش امنیت اینترنتی نصب فیلتر شکن را توصیه کنند چرا که خطر باز شدن سایت های نامطلوب به وجود می آید.

در چنین شرایطی، شکن در نقش یک تحریم شکن مطمئن عمل می کند و امکان باز کردن سایت های خارجی مختلف با امکانات کامل را می دهد. در استفاده از این برنامه با افت سرعت مواجه نخواهید شد و می توانید خیال خود را راحت کنید که سرعت اینترنتتان افت نخواهد کرد. مهم تر از این آن که این اپلیکیشن کاملا رایگان می باشد و نیاز به هیچ پرداخت درون برنامه ای ندارد. بروزسانی ها به شکل منظم انجام می پذیرد و به تدریج دیتابیس برنامه برای باز کردن سایت هایی که فیلتر هستند افزایش می یابد. این فیلتر شکن مجوز فرهنگ و ارشاد اسلامی را هم گرفته، و بنابرین هرگز فیلتر نمی شود. بنابرین می توانید به هر اندازه که دلتان می خواهد در هر موقعیتی از این برنامه استفاده کنید. این نرم افزار بر روی اندروید های مختلف با توجه به سیستمی که دارید قابل اجراست.


دانلود Shecan

✅ نام نرم افزارShecan❤️ تعداد دانلود1754179
⭐نسخه نرم افزار1.0.5🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 9 به بالا🔆 حجم فایل5 مگابایت
توسط این ابزار صرفا سایت های تعریف شده که ایران عزیرمان را تحریم کرده اند را می توانید باز کنید. نرم افزار شکن برای دور زدن تحریم ها قابلیت باز شدن را دارا می باشد و توسط فیلتر شکن و تحریم شکن قابلیت باز کردن تمامی سایت ها را ندارید !


ویژگی های نرم افزار فیلتر شکن - یک تحریم‌ شکن 


- کاملا رایگان، بروزرسانی های منظم

- باز کردن تعداد زیادی از سایت هایی که ایران را تحریم کرده اند.

- دارای مجوز فرهنگ و ارشاد اسلامی

- سرعت بسیار بالا در باز کردن صفحات وب

- بدون محدودیت قابل توجه مصرف ترافیک

- کاملا سالم، قابل استفاده برای تمام افراد

- رابط کاربری ساده، بدون نیاز به پیکربندی

- افزایش دادن امنیت سیستم به شکل قابل توجه


سایت هایی که با فیلتر شکن و تحریم شکن منی توانید باز کنید :


Autodesk, AMD, envato, Google Developrs, Google Open Source, Intel, MySQL, nVidia, SketchUp, Sourceforge, WordPress, Google Drive, Apple, Vmware, Android Studio, eBay, Google Cloud Platform, HTML5 Rocks, Aamzon, App Store (Apple) , PayPal, Unity, Visa, Java, iTunes Store, Google Wallet, Google Play Store, Google My Business, JFrog, Oracle, HP, CreativeMarket, Google Analytics, Google Ads, Google Project Hosting, chatGPT

      


پسورد فایل :
کپی