آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود FRACTAL WALLPAPERS 1.0 والپیپر های با کیفیت فرکتال برای اندروید

دانلود FRACTAL WALLPAPERS UNLIMITED برای اندروید

FRACTAL WALLPAPERS UNLIMITED اپلیکیشنی بی نظیر می باشد که والپیپر های جذابی را از فرکتال ها در اختیار شما قار می دهد. شما می توانید مجموعه ای از تصاویر مرتبط با فرکتال ها را در این برنامه بیابید، فرکتال ها تصاویری هستند که اگر به هر جزء از آن ها بنگریم می توانیم جلوه تمام تصاویر را در آن بخش مشاهده کنیم. والپیپر های موجود در این اپلیکیشن با کیفیت HD در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید الگوهای جذابی را بیابید. شما می توانید والپیپر های جذابی را که در این برنامه یافتید به علاقه مندی های خود اضافه کنید تا از آن ها در آینده استفاده نمایید.

گزینه های متعددی در اختیار شما قرار می گیرد که با آن ها می توانید تصویر انتخابی خود را برش بزنید، ذخیره سازی کنید، زوم کنید و دیگر فعالیت های مورد نظر خود ا انجام دهید. هر کدام از تصاویر موجود در این مجموعه توسط توسعه دهندگان آن به شکل اختصاصی برای شما انتخاب شده است. ویژگی جالب دیگر این برنامه رایگان بودن امکانات آن می باشد که امکان بروزرسانی آن را برای نسخه های آتی ایجاد می کند. FRACTAL WALLPAPERS UNLIMITED بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار FRACTAL WALLPAPERS UNLIMITED :


- مجموعه بزرگی از تصاویر با کیفیت Ultra HD

- امکان اضافه کردن تصاویر به لیست علاقه مندی ها

- امکان ارسال تصاویر به توسعه دهندگان این برنامه

- عوض کردن والپیپر به سادگی یک Swip کردن

- امکان برش زدن عکس های موجود در برنامه

- اضافه شدن دائمی تصاویر جدید

- ارائه شده به شکل کاملا رایگان


تصاویری از محیط نرم افزار FRACTAL WALLPAPERS UNLIMITED :


دانلود FRACTAL WALLPAPERS UNLIMITED برای اندروید  دانلود FRACTAL WALLPAPERS UNLIMITED برای اندروید  دانلود FRACTAL WALLPAPERS UNLIMITED برای اندروید  دانلود FRACTAL WALLPAPERS UNLIMITED برای اندروید


پسورد فایل :
کپی