آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Mini Scanner 2.3.5 مینی اسکنر برای اندروید

دانلود Mini Scanner برای اندروید

Mini Scanner آیا می خواهید اسکنری همراه داشته باشید که در هر زمانی بتوانید اسناد و تصاویر خود را به حالت دیجیتالی در بیاورید؟ این نرم افزار قادر است هر چیزی را برای شکا اسکن بگیرد و در فرمت تصویری یا پی دی اف ذخیره سازی کند. اسکن های خود را در یک فولد ذخیرره سازی کنید، نامی به آن ها بدهید یا آن ها را به روش های مختلف به اشتراک بگذارید. این نرم افزار حتی از سیستم های بسیار قدیمی نیز پشتیبانی می کند و می توانید آن را بر روی اندروید 3 به بالا اجرا کنید. فایل های تصویری در فرمت JPEG ذخیره سازی می شوند تا کم ترین حجم از سیستم شما را اشغال کنند.

شما می توانید پارامتر های عکس خود را به شکلی که نیاز دارید تغییر دهید. تبدیل کردن، با سرعت بسیار بالایی صورت می پذیرد. رنگ اسکن تحت اختیار شماست و می توانید آن را به شکل سیاه و سفید یا GrayScale در بیاورید. فایل های اسکن شده را می توان برای کارهای اداری، دانشگاهی، مدرسه و بسیاری دیگر به کار برد. به شکل خودکار، لبه های عکس شناسایی می شود و با برش آن ها، تصویری واضح از فایل اسکن شده در اختیارتان قرار می گیرد. 5 لول مختلف برای شفاف سازی متون وجود دارد.


ویژگی های نرم افزار Mini Scanner :


- سرچ سریع با نام فایل

- استفاده از پسورد برای محافظت از فایل ها

- اسکنری سریع برای مصارف مختلف

- 5 سطح برای شفاف سازی تصاویر

- تعیین کردن اندازه صفحات پی دی اف

- تشخیص خودکار لبه های تصویر

- ذخیره سازی عکس ها با فرمت JPEG


تصاویری از محیط نرم افزار Mini Scanner :


دانلود Mini Scanner برای اندروید  دانلود Mini Scanner برای اندروید  دانلود Mini Scanner برای اندروید  دانلود Mini Scanner برای اندروید


پسورد فایل :
کپی