آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود English Writing Skills 4.3 مهارت های نوشتاری انگلیسی برای اندروید

دانلود English Writing Skills برای اندروید

English Writing Skills پس از این که با گرامر زبان انگلیسی آشنا شدید ممکن است برای ارتباط برقرار کردن با انگلیسی زبانان، نوشتن را ترجیح دهید. مهارت های خوب نوشتاری به شما کمک می کند که پیام خود را با وضوح و شفافیت بیشتری به طیف گسترده تری از مخاطبان انتقال دهید. گرامر صحیح، املای درست و نشانه گذاری از جمله کلید های اصلی در نوشتار هستند. خواننده بنا بر متنی که نوشته اید نظری نسبت به شما و محتوایتان پیدا می کند. افرادی که دارای مهارت های نوشتاری خوبی هستند با اعتبار بیشتری شناخته می شوند. در این برنامه، بسیاری از مهارت های نوشتای در زبان انگلیسی را خواهید آموخت.

به عنوان مثال نحوه نوشتن خلاصه متن، Essay، بایوگرافی، نامه، گزارش کار، عنوان، تشکر از افراد، مقاله های خبری، پاراگراف تفصیلی، بازنگری ادبی، نوشتن جملات اثر بخش و ... از جمله بخش هایی می باشد که در این برنامه به آن ها پرداخت شده است. English Writing Skills با داشتن بیش از 100000 کاربر از سراسر جهان توانسته امتیاز 4.2 از 5 را در گوگل پلی بدست آورد. این اپلیکیشن به خصوص برای افرادی کاربرد دارد که به اندازه کافی با زبان انگلیسی آشنا هستند. این نرم افزار بر روی اندروید 4.0.3 به بالا قابل اجرا می باشد.


ویژگی های نرم افزار English Writing Skills :


- نحوه نوشتن بایوگرافی

- مناسب برای افراد آشنا با گرامر انگلیسی

- بهبود پیدا کردن نوشتار مقالات و گزارش ها

- پوشش طیف گسترده ای از موضوعات مختلف

- آموزش نوشتن جملات اثر بخش

- آموزش نوشتن پاراگراف های تفصیلی

- آموزش نوشتن خلاصه متن برای مقالات

- آموزش نوشتن عنوان و معرفی نامه


تصاویری از محیط نرم افزار English Writing Skills :


دانلود English Writing Skills برای اندروید  دانلود English Writing Skills برای اندروید  دانلود English Writing Skills برای اندروید  دانلود English Writing Skills برای اندروید  دانلود English Writing Skills برای اندروید


پسورد فایل :
کپی