آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود DroidEdit Pro 1.23.7 ویرایش کدهای برنامه نویسی برای اندروید

دانلود DroidEdit برای اندروید

DroidEdit یک ویرایشگر متنی و برنامه نویسی می باشد که برای انواع سیستم های اندرویدی از جمله تبلت ها توسعه داده شده است. این اپلیکیشن با پشتیبانی از زبان های برنامه نویسی مختلف از جمله پایتون، روبی، جاوااسکریپت، جاوا، سی شارپ، سی، سی پلاس پلاس، لاتکس، SQL، و بسیاری دیگر، توابع این برنامه را های لایت می کند تا راحت تر بتوانید به برنامه نویسی بپردازید. به تعداد نامحدود و دلخواهی می توانید undo و redo انجام دهید. امکان جست و جو کردن و جایگزین کردن عبارت دلخواه وجود دارد. تاین نرم افزار به شکل خودکار کدها را indentate می کند.

شما می توانید فایل های HTML خود را در مرورگرتان مشاهده کنید. امکان پیکربندی شورت کات ها وجود دارد. مچ کردن براگت ها با یک دیگر، encode کردن کاراکتر ها، باز کردن فایل ها به شکل مستقیم از فایل منیجر یا دراپ باکس، شورت کات های کیبورد، نگه داشتن فایل های باز شده از جمله دیگر امکانات این اپلیکیشن می باشد. DroidEdit  توسط بیش از 1 میلیون کاربر از سراسر جهان دانلود شده است و بر روی اندروید 2.1 به بالا قابل اجرا می باشد.


ویژگی های نرم افزار DroidEdit :


- به تعداد نامحدودی قادر به undo و redo کردن خواهید بود.

- از character encoding پشتیبانی می شود.

- فایل های باز شده نگه داشته می شوند.

- شورت کات های مختلف کیبورد در اختیارتان قرار می گیرد.

- فایل های HTML را می توانید در مرورگر مشاهده کنید.

- امکان جست و جوی عبارت دلخواه و جایگزینی آن وجود دارد.

- تم های متنوعی با رنگبندی های مختلف وجود دارد‌.


دانلود DroidEdit Pro


تصاویری از محیط نرم افزار DroidEdit :


دانلود DroidEdit برای اندروید  دانلود DroidEdit برای اندروید  دانلود DroidEdit برای اندروید  دانلود DroidEdit برای اندروید  دانلود DroidEdit برای اندروید


پسورد فایل :
کپی