آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » ویدیو پلیر تورنت برای اندروید xTorrent Torrent Video Player 2.0.2

دانلود xTorrent برای اندروید

xTorrent Torrent Video Player اپلیکیشنی بی نظیر می باشد که به شما امکان مشاهده ویدیو های موجود در تورنت را با رابط کاربری متریال می دهد. دیگر نیازی نیست که ویدیو یا فایل صوتی خود را به شکل کامل دانلود کنید تا بتوانید آن را مشاهده کنید، این نرم افزار ویدیو را برای شما به شکل زنده استریم می کند. امکان دیدن هر ویدیویی با داشتن لینک تورنتی آن وجود دارد و از SD card نیز پشتیبانی می شود. در حالی که ویدیوی مورد نظر خود را دانلود می کنید می توانید آن را مشاهده کنید. فایل .torrent یا magnet را اضافه کنید تا استریم آن آغاز گردد. امکان pause کردن فیلم در حال نمایش نیز وجود دارد‌.

گزینه ای برای حذف فایل پس از اتمام استریم نیز موجود می باشد که با آن فایل دانلود شده به شکل خودکار حذف می گردد. سرعت دانلود و آپلود را می توانید بنا بر نیاز های خود تنظیم کنید. وضعیت استریم را در اعلامیه های گوشی خود می توانید مشاهده کنید. مکان دلخواه برای دانلود فایل ها را برای برنامه معین کنید تا فایل های شما در آن جا ذخیره سازی شوند. xTorrent Torrent Video Player دارای امتیاز 3.9 از 5 در گوگل می باشد و بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجرا است.


ویژگی های نرم افزار xTorrent Torrent Video Player :


- گزینه ای برای حذف فایل ها س از اتمام استریم

- مشاهده فیلم قبل از کامل شدن دانلود آن

- پشتیبانی از SD card ها

- رابط کاربری متریال و سر راست

- اضافه کردن تورنت با .torent و magnet

- تنظیم کردن سرعت دانلود و آپلود

- مشاهده وضعیت استریم در اعلامیه ها


دانلود xTorrent Torrent Video Player


تصاویری از محیط نرم افزار xTorrent Torrent Video Player :


دانلود xTorrent برای اندروید  دانلود xTorrent برای اندروید  دانلود xTorrent برای اندروید  دانلود xTorrent برای اندروید  دانلود xTorrent برای اندروید


پسورد فایل :
کپی