آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Night Mode for Samsung 2.3 حالت شب سامسونگ برای اندروید

دانلود Night Mode for Samsung برای اندروید

Night Mode for Samsung به شکل خاص برای اسمارتفون های سامسونگی طراحی شده است که در آن ها نمی توان نور را به اندازه کافی کم کرد. این اپلیکیشن کنترلی کامل بر روی نور سیستم می دهد و بدون اشکال کار می کند. شما می توانید نور صفحه خود را از آن چه که به شکل پیش فرض سیستم به شما اجازه می دهد پایین بیاورید. اگر شب ها از گوشی خود زیاد استفاده می کنید این اپلیکیشن را مفید خواهید یافت.

علاوه بر این کم کردن نور صفحه باعث می شود که مصرف باتری شما کاهش پیدا کند و بتوانید برای مدتی بیشتر به فعالیت های خود بپردازید. استفاده از اسمارتفون، بدون کاهش قابل توجه نور آن ممکن است عوارضی نظیر سردرد و چشم درد را به همراه داشته باشد، با اپلیکیشنی نظیر Night Mode for Samsung می توانید جلوی چنین اتفاقاتی را بگیرید و بهتر به مطالعه کتاب های الکترونیکی خود بپردازید. این اپلیکیشن بسیار ساده و به دور از هرگونه پیچیدگی و تنظیمات اضافه طراحی شده است. Night Mode for Samsung بر روی اندروید 4.0.3 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های بازی Night Mode for Samsung :


- کنترل نور صفحه و کاهش آن به شکل قابل توجه

- فشرده شده، کم حجم و سبک

- کاهش دادن مصرف باتری

- جلوگیری از فشار آمدن به چشم ها

- جلوگیری از سردرد و دیگر عوارض بالا بودن نور صفحه

- بدون تنظیمات پیچیده و ناکارآمد

- ساخته شده به شکل اختصاصی برای موبایل های سامسونگ


دانلود Night Mode for Samsung


تصاویری از محیط نرم افزار Night Mode for Samsung :


دانلود Night Mode for Samsung برای اندروید  دانلود Night Mode for Samsung برای اندروید  دانلود Night Mode for Samsung برای اندروید


پسورد فایل :
کپی