آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود کیبورد تایپانی برای اندروید Typany Emoji Keyboard 5.1.0

دانلود Typany Emoji Keyboard برای اندروید

Typany Emoji Keyboard کیبوردی فوق العاده برای انواع سیستم های اندرویدی می باشد که قادر به ترجمه فوری بیش از 100 زبان زنده دنیا است. شما می توانید از تم های مختلفی استفاده کنید و حتی آن ها را به شکل دلخواه شخصی سازی کنید. از پس زمینه کیبورد، تا فونت و کلید ها و رنگ ها همه در اختیار شما خواهند بود. دوستان خود را با کیبورد هایی که ساخته اید شوکه کنید. تم های از پیش آماده شده این برنامه به شکل رایگان در اختیارتان قرار می گیرد. کافیست در این برنامه به زبان دلخواه خود تایپ کنید و سپس ترجمه آن را در زبانی دیگر مشاهده کنید، این قابلیت ممکن است زمانی که با نرم افزار های اجتماعی نظیر واتس آپ، فیس بوک و ... کار می کنید به کارتان بیاید.

از بیش از 100 زبان زنده دنیا پشتیبانی می شود. هوش مصنوعی این برنامه کلماتی که تایپ می خواهید کنید را پیش بینی می کند و کار تایپ کردن را سریع تر و آسان تر می سازد. به شما اموجی استیکر نیز پیشنهاد می شود. از کار با کیبورد QWERTY خسته شده اید؟ از صدای خود به منظور تایپ کردن استفاده کنید. این نرم افزار جدیدترین گیف ها را به شما پیشنهاد می دهد. Typany Emoji Keyboard بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Typany Emoji Keyboard:


- تم های رایگان برای کیبورد ها

- مترجم فوری بیش از 100 زبان زنده روز دنیا

- امکان شخصی سازی و ساخت کیبورد ها

- پیش بینی کلمات با هوش مصنوعی

- تبدیل صوت به متن

- فونت های مختلف برای استفاده در کیبورد ها

- دارای ویژگی منحصر به فرد ARMOJI


تصاویری از محیط نرم افزار Typany Emoji Keyboard:


دانلود Typany Emoji Keyboard برای اندروید  دانلود Typany Emoji Keyboard برای اندروید  دانلود Typany Emoji Keyboard برای اندروید  دانلود Typany Emoji Keyboard برای اندروید  دانلود Typany Emoji Keyboard برای اندروید


پسورد فایل :
کپی