آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود کیبورد فیس ایموجی برای اندروید Facemoji Emoji Keyboard 3.3.4.2

دانلود Facemoji Emoji Keyboard برای اندروید

Facemoji Emoji Keyboard بیش از 3600 اموجی بامزه، استیکر خنده دار و گیف های مختلف را در اختیار شما قرار می دهد. این نرم افزار اولین اموجی کیبورد جدید سال 2018 می باشد که از اموجی های آن می توانید در رسانه های اجتماعی مختلف استفاده کنیت. شما حتی قادر به اضافه کردن عکس های شخصی خود به کیبورد این برنامه برای مصارف مختلف خواهید بود. این نرم افزار حجم بزرگی از تم های مختلف را برای شما تدارک دیده است که هر سلیقه ای را راضی می کند. کار کردن با این برنامه آسان بوده و تمامی اموجی ها به شکل رایگان ارائه شده اند.

شما به سادگی می توانید اموجی های دلخواه خود را تایپ کنید و آن ها را در رسانه‌ های اجتماعی نظیر توییتر و اینستاگرام به اشتراک بگذارید. کیبورد را بر اساس نیاز ها خود شخصی سازی کنید و در حین استفاده از کیبورد افکت های مختلفی را مشاهده کنید. تعداد بی شمار تم های این برنامه برای شخصی سازی و متناسب شدن با استایل منحصر به فرد شما طراحی شده اند. با کشیدن دست خود روی این کیبورد قادر به تایپ کردن خواهید بود. Facemoji Emoji Keyboard بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.


دانلود Facemoji Emoji Keyboard

✅ نام نرم افزار Facemoji Emoji Keyboard ❤️ تعداد دانلود 7279
⭐نسخه نرم افزار 3.3.4.2 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 5.0 🔆 حجم فایل 39 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Facemoji Emoji Keyboard 


- عدم جمع آوری اطلاعات شخصی کاربر
- پیش بینی کلمات برای افزایش سرعت تایپ
- نمایش گیف های ترند شده
- سازگار با جدیدترین نسخه های اندرویدی
- مجموعه عظیمی از تم های مختلف
- دارای بیش از 3600 اموجی متنوع
- امکان اضافه کردن عکس های شخصی

تصاویری از محیط نرم افزار Facemoji Emoji Keyboard :


دانلود Facemoji Emoji Keyboard برای اندروید  دانلود Facemoji Emoji Keyboard برای اندروید  دانلود Facemoji Emoji Keyboard برای اندروید  دانلود Facemoji Emoji Keyboard برای اندروید  دانلود Facemoji Emoji Keyboard برای اندروید


لیست دانلود
پسورد فایل :
کپی