آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » مرورگر ماینت برای اندروید | دانلود Mint Browser 3.9.3

دانلود Mint Browse برای اندروید

Mint Browser یکی از بهترین مرورگر های اندرویدی می باشد که سرعت و امنیتی فوق العاده را در پکیجی کم حجم به کاربر ارائه می کند. با دانلود نرم افزاری 10 مگابایتی، تجربه ای تازه در زمینه مرور وب پیدا کنید. این نرم افزار دارای رابط کاربری دوستانه ای است و هر آن چه که کاربر به آن نیاز پیدا کند در دسترسش قرار خواهد داشت. شما می توانید در حالت incognito مروری امن را تجربه کنید. حالت هایی نظیر reading برای کتاب ها نیز وجود دارد‌. گزینه هایی برای کمتر مصرف شدن ترافیک اینترنتی نیز در اختیار شما قرار می دهد. این نرم افزار توسط xiaomi برای سیستم های اندرویدی طراحی شده است.

Mint Browser دارای بیش از 100 هزار کاربر از سراسر جهان بوده و امتیاز 4.5 از 5 را کسب کرده است. در حالت تیره می توانید به مرور وب در شب ها بپردازید، بدون آن که چشمانتان درد بگیرد. در حالت محافظت از ترافیک داده ها، عکس ها لود نمی شوند و بنابرین حجم کمتری از ترافیک شما مصرف خواهد شد. می توانید به جست و جوی صوتی هم بپردازید، برای این منظور دکمه میکروفون را فشار دهید و عبارت دلخواه خود را بیان کنید. Mint Browser بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.


دانلود Mint Browser

✅ نام نرم افزارMint Browser❤️ تعداد دانلود3926
⭐نسخه نرم افزار3.9.3🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4🔆 حجم فایل12 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Mint Browser


- بسیار کم حجم و فشرده شده

- رابط کاربری دوستانه و متریال

- امکان جست و جوی صوتی در وب

- عدم لود عکس ها در حالت حافظت از ترافیک داده ها

- امکان باز کردن چند تب به شکل همزمان

- حالت مرور امن incognito و عدم ذخیره سازی تاریخچه

- سرعت بسیار بالا در مرور وب

- توسعه داده شده توسط شرکت معتبر Xiaomi


تصاویری از محیط نرم افزار Mint Browser :


دانلود Mint Browse برای اندروید  دانلود Mint Browse برای اندروید  دانلود Mint Browse برای اندروید  دانلود Mint Browse برای اندروید  دانلود Mint Browse برای اندروید


پسورد فایل :
کپی