آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود واژه یاب 4.5.0 Vajehyab برای اندروید

دانلود Vajehyab برای اندروید

Vajehyab واژه یاب یکی از بهترین نرم افزار ها برای یافتن معنی لغات مختلف می باشد. از دیکشری های موجود در این برنامه می توان به معین، دهخدا، عمید، open dictionary, slang dictionary، دیکشنری نام ها، دیکشنری انگلیسی به فارسی و ... اشاره کرد. شما می توانید دیکشنری دلخاه خود را بنا به نیاز دانلود کنید تا بتوانید به شکل آفلاین معنی لغات و واژه ها را بیابید. علاوه بر پیدا کردن معنی کلمات وارد شده، می توانید مترادف ها را نیز مشاهده کنید.

از دیکشنری های کاربردی ای مانند اصطلاحات عامیانه و ... نیز پشتیبانی می شود. Vajehyab اپلیکیشنی ایرانی می باشد که دارای وب سایتی محبوب در زمینه ترجمه لغات است. این اپلیکیشن دارای بیش از 100 هزار دانلود می باشد و مجموعه گسترده ای از لغات مختلف را پوشش می دهد. به عنوان مثال لغت نامه دهخدا، دارای 340 هزار مدخل است، فرهنگ فارسی معین دارای 36 هزار مدخل، فرهنگ لغت عمید دارای 44 هزار مدخل، دیکشنری انگلیسی به فارسی دارای 150 هزار لغت، دیکشنری فارسی به انگلیسی دارای 110 هزار لغت است. Vajehyab دارای رابط کاربری ساده ای می باشد که برای استفاده از آن کافیست لغت مورد نظر خود را وارد کنید تا نتیجه آن را در دیکشنری دلخواه مشاهده کنید. Vajehyab بر روی اندروید های مختلف با توجه به سیستمی که دارید قابل اجرا می باشد.


ویژگی های نرم افزار Vajehyab :


- ساخته شده توسط توسعه دهندگان ایرانی

- امکان دانلود کردن دیکشنری های مختلف

- مشاهده ترجمه و مترادف لغات

- امکان استفاده به شکل آفلاین

- پوشش تعداد زیادی از دیکشنری های کاربردی

- دارای لغت نامه دهخدا با 340 هزار مدخل

- دارای دیکشنری انگلیسی به فارسی با بیش از 150 هزار لغت


تصاویری از محیط نرم افزار Vajehyab :


دانلود Vajehyab برای اندروید  دانلود Vajehyab برای اندروید  دانلود Vajehyab برای اندروید  دانلود Vajehyab برای اندروید  دانلود Vajehyab برای اندروید


پسورد فایل :
کپی