آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود نامبر بوک NumberBook 3.1.6 شناسایی شماره ناشناس برای اندروید

دانلود NumberBook برای اندروید

NumberBook- Caller ID & Block میلیون ها کاربر از این اپلیکیشن استفاده می کنند. تنها در ارتباط با افرادی که دوست دارید باشید، زمان خود را برای گفت و گو هایی که نمی خواهید تلف نکنید. این نرم افزار تنها اپلیکیشن موجود در این زمینه نیست، با این حال ویژگی های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد که با آن می توانید تماس های نامطلوب یا اسپم ها را شناسایی کنید و ساختاری نظیر نرم افزار تروکالر دارد ، و وضعیت گفت و گو های خود را بهبود بخشید.

با این برنامه می توانید به افراد دلخواه خود تماس بگیرید. تاریخچه ای از تماس های دریافتی، همراه با زمان و ساعت آن ها برای شما به نمایش در می آید. در لیست مخاطبین خود می توانید به سادگی جست و جو کنید و با فشردن کلید تماس، به سرعت با آن ها ارتباط برقرار کنید. وارد کردن دیگر اطلاعاتی همچون آی دی اسکایپ، فیس بوک و ایمیل نیز امکان پذیر می باشد. شما می توانید مکان مخاطب خود را انتخاب کنید و نام محل کار آن را وارد کنید. NumberBook- Caller ID & Block با استفاده از رنگبندی متریال و مناسب، محیطی فوق العاده را برای بلاک کردن تماس های نامطلوب و برقراری ارتباط با دیگر افراد فراهم کرده است. NumberBook- Caller ID & Block بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار NumberBook- Caller ID & Block


- دارای بیش از 10 میلیون کاربر از سراسر جهان

- بلاک کردن تماس های نامطلوب

- رابط کاربری متریال و دوست داشتنی

- امکان اضافه کردن اطلاعات مختلف به مخاطبین

- نمایش تاریخچه تماس ها

- شناسایی تماس های اسپم و تبلیغاتی

- امکان برقراری تماس مستقیم با مخاطبین


تصاویری از محیط نرم افزار NumberBook- Caller ID & Block :


دانلود NumberBook برای اندروید  دانلود NumberBook برای اندروید  دانلود NumberBook برای اندروید  دانلود NumberBook برای اندروید


پسورد فایل :
کپی