آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » گالری عکس و فیلم عالی برای اندروید Memoria Photo Gallery 1.0.2.3

دانلود Memoria Photo Gallery برای اندروید

Memoria Photo Gallery به مموریا گالری خوش آمدید، یکی از پر امکانات ترین گالری های موجود برای سیستم عامل اندروید. با وجود طراحی متریال جذاب، این برنامه به شکلی طراحی شده است که سریع و روان باشد و در عین حال تصاویر شما را به شکلی مرتب کند که به آن ها راحت تر دسترسی داشته باشید. به دنبال شخصی سازی گالری خود هستید؟ Memoria Photo Gallery انتخابی مناسب برای شما خواهد بود.

تمامی فایل های مدیای خود را به شکل فوری مشاهده کنید. مجموعه گسترده ای از رنگ ها در اختیار شما قرار می گیرد که با آن ها می توانید ظاهر برنامه را شخصی سازی کنید. تم های پایه ای مختلف از پیش تعریف شده ای نیز وجود دارد که بر اساس سلیقه خود می توانید بین آن ها انتخاب کنید. امکان زوم کردن بر روی عکس ها وجود دارد. Memoria Photo Gallery دارای امنیت بالایی بوده و امکان نگه داری عکس ها با رمزگذاری معمولی یا با استفاده از اثر انگشت را به کاربر می دهد. شما می توانید عکس های دلخواه خود را به لیست علاقه مندی هایتان اضافه کنید تا راحت تر به آن ها دسترسی داشته باشید. Memoria Photo Gallery بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Memoria Photo Gallery


- امکان کست کردن مدیا با کروم کست

- جست و جو در میان عکس ها

- رمزگذاری بر روی گالری

- نمایش اسلاید شوی تصاویر

- امکان شخصی سازی کردن ظاهر برنامه

- وجود تم های مختلف برای استفاده

- امکان زوم کردن بر روی عکس ها


تصاویری از محیط نرم افزار Memoria Photo Gallery :


دانلود Memoria Photo Gallery برای اندروید  دانلود Memoria Photo Gallery برای اندروید  دانلود Memoria Photo Gallery برای اندروید  دانلود Memoria Photo Gallery برای اندروید  دانلود Memoria Photo Gallery برای اندروید


پسورد فایل :
کپی