آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود tolino - eBook reader 4.10.2 کتابخوان تولینو برای اندروید

دانلود tolino eBook reader برای اندروید

دانلود tolino - eBook reader 


tolino - eBook reader اپلیکیشنی جدید و بی نظیر در زمینه کتاب خوانی می باشد که با آن می توانید به کتاب های صوتی گوش بدهید و کتاب های دیجیتالی را مطالعه کنید. آیا می خواهید فایل های pdf و epub را مطالعه کنید؟ این نرم افزار برای شما ساخته شده است. از بهترین نویسندگان، کتاب های صوتی و متنی مختلفی ارائه شده است. شما می توانید در میان بیش از 2 میلیون کتاب به جست و جو بپردازید و کتاب دلخواه خود را بیابید. امکان تغییر دادن فونت، فرمت نمایش و سایز فونت و بسیاری دیگر وجود دارد. در هر دو حالت افقی و عمودی امکان مطالعه کتاب ها وجود دارد. کتاب های این مجموعه در فضای ابری وجود دارد و هر زمان که بخواهید می توانید آن ها را دانلود کنید و به شکل آفلاین از آن ها استفاده کنید. میزان پیشرفت شما در مطالعه یک کتاب ذخیره می شود.

امکان های لایت کردن و اضافه کردن نوت به کتاب ها وجود دارد. کتاب هایتان را در مجموعه های مختلف نگه داری کنید و به سادگی به مدیریت آن ها بپردازید. شما می توانید رنگ پس زمینه کتاب های دیجیتالی خود را تغییر دهید. tolino - eBook reader بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجرا می باشد.


ویژگی های نرم افزار tolino - eBook reader


- کتاب های صوتی رایگان از بهترین فروشندگان

- مدیریت کتاب ها در مجموعه های مختلف

- امکان دانلود کتاب ها از فضای ابری

- امکان مطالعه کتاب های متنی دیجیتالی

- پشتیبانی از فرمت PDF و EPUB

- دارای بیش از 2 میلیون کتاب صوتی و متنی

- امکان تغییر دادن سایز و فونت کتاب ها

- تنظیم کردن سرعت پخش کتاب صوتی


تصاویری از محیط نرم افزار tolino - eBook reader :


دانلود tolino eBook reader برای اندروید  دانلود tolino eBook reader برای اندروید  دانلود tolino eBook reader برای اندروید  دانلود tolino eBook reader برای اندروید  دانلود tolino eBook reader برای اندروید


پسورد فایل :
کپی