آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » اسلوموشن کردن فیلم ها برای اندروید Slow Motion & Speed Up Video 1.0.9

دانلود Slow Motion & Speed Up Video - Speed Motion برای اندروید

دانلود Slow Motion Speed Up Video


Slow Motion & Speed Up Video اپلیکیشنی قدرتمند برای اسلوموشن کردن ویدیو ها می باشد. علاوه بر این می توانید ویدیو های دلخواه خود را حتی سریع تر از حالت معمول کنید. دوربین پیش فرض اندرویدی شما امکان اسلوموشن کردن فیلم ها را نمی دهد، بنابرین این نرم افزار یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شما خواهد بود. شما می توانید فیلم خود را ببرید و افکت دلخواه خود را اضافه کنید. پرش ها، پرتاب اشیاء و ... را اسلوموشن کنید و ویدیوهای فوق العاده خود را در رسانه های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارید. افزایش سرعت فیلم ها نیز می تواند منجر به ساخت کلیپ های خلاقانه ای شود.

بخش مورد نظر ویدیوی خود را برای برش انتخاب کنید و سپس با یک کلیک به تدوین آن بپردازید. فیلم های خروجی این برنامه دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند. این نرم افزار کم حجم بوده و فضای زیادی از سیستم شما را اشغال نمی کند. با Slow Motion & Speed Up Video می توانید به سادگی ویدیو های خود را در رسانه های اجتماعی به اشرتاک بگذارید. این نرم افزار چه برای کاربران تازه کار و چه افراد حرفه ای قابل استفاده است. Slow Motion & Speed Up Video بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Slow Motion & Speed Up Video 


- اسلوموشن کردن ویدیوهای دلخواه

- خروجی گرفتن از فیلم ها با کیفیت بالا

- اشتراک گذاری فوری در رسانه های اجتماعی

- عدم اشغال فضای سیستم

- امکان برش و تدوین ویدیو

- سریع کردن سرعت نمایش ویدیو

- دارای بیش از 100 هزار کاربر از سراسر جهان


تصاویری از محیط نرم افزار Slow Motion & Speed Up Video :


دانلود Slow Motion & Speed Up Video - Speed Motion برای اندروید  دانلود Slow Motion & Speed Up Video - Speed Motion برای اندروید  دانلود Slow Motion & Speed Up Video - Speed Motion برای اندروید  دانلود Slow Motion & Speed Up Video - Speed Motion برای اندروید


پسورد فایل :
کپی