آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.1 2D ODE Grapher رسم نمودار معادلات دیفرانسیل برای اندروید

دانلود 2D-ODE-Grapher برای اندروید

دانلود 2D ODE Grapher

 

2D ODE Grapher این اپلیکیشن به شما امکان رسم نمودار های دو بعدی از پاسخ های معدلات دیفرانسیل ODE را به شکل میدان های برداری می دهد. شما می توانید انواع منحنی را تنها به وسیله وارد کردن معادله دلخواه خود وارد کنید. نقاط تعادل، ژاکوبین و ... نیز محاسبه می شود. شما می توانید تا 6 پارامتر مختلف را برای مشخص کردن معادله ODE خود و مرز های آن مشخص کنید. هم چنین می توانید بر روی نمودار رسم شده زوم کنید و جزئیات بیشتری را از آن مشاهده کنید. 2D ODE Grapher اپلیکیشنی نوپا است و هنوز ویژگی های آن کامل نشده است، با این وجود از معدود نرم افزار هایی می باشد که قادر به رسم پاسخ های معادلات دیفرانسیل با دقت بالا است. 2D ODE Grapher با رابط کاربری ساده ای توسعه داده شده است که هر کسی می تواند از آن استفاده کند.

این اپلیکیشن به تبلت ها نیز سازگار است و می توانید نمودار های خود را بدون مشکل در صفحات بزرگ نیز مشاهده کنید. 2D ODE Grapher کم حجم بوده و فشار چندانی به منابع سیستمی شما نخواهد آورد. تقریبا از تمامی معادلات عام و ساده دیفرانسیل پشتیبانی می شود. 2D ODE Grapher را می توان آن را بر روی اندروید 4.0.3 به بالا اجرا کرد.


ویژگی های نرم افزار 2D ODE Grapher 


- سرعت بالا در رسم نمودار ها

- پشتیبانی از انواع ode ها

- کم حجم و سبک، بدون فشار آوردن به اسمارتفون

- سازگار با تبلت ها و انواع گوشی های اندرویدی

- محاسبه ژاکوبین

- امکان اضافه کردن 6 پارامتر دلخواه به معادله

- رابط کاربری ساده و به دور از پیچیدگی


تصاویری از محیط نرم افزار 2D ODE Grapher :


دانلود 2D-ODE-Grapher برای اندروید  دانلود 2D-ODE-Grapher برای اندروید  دانلود 2D-ODE-Grapher برای اندروید  دانلود 2D-ODE-Grapher برای اندروید  دانلود 2D-ODE-Grapher برای اندروید


پسورد فایل :
کپی