آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود S10 Music Player 1.6 موزیک پلیر S10 برای اندروید

دانلود S10 Music Player برای اندروید

دانلود S10 Music Player اندروید

 

S10 Music Player یکی از بهترین موزیک پلیر های رایگان برای سیتسم های اندرویدی می باشد که امکانات جامعی را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید فایل های موسیقی خود را در رابط کاربری مدرن و جذاب این برنامه به سادگی مدیریت کنید. این نرم افزار افکت های نوری و بصری زیبایی را به نمایش می گذارد. امکان ویرایش تگ های موسیقی وجود دارد. قابلیت هایی نظیر sleep timer، تم موزیک، پلی لیست های هوشمند، پشتیبانی از آلبوم ها از دیگر ویژگی های این برنامه می باشد. شما می توانید در میان کتابخانه فایل های صوتی خود به سادگی جست و جو کنید و فایل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پوسته های مختلفی در اختیار شما قرار می گیرد که با توجه به سلیقه خود می توانید بین آن ها انتخاب کنید. موسیقی های شما با کیفیت اصلی خود پخش می شوند. با استفاده از اکولایزر این برنامه می توانید صداها را شخصی سازی کنید. از فرمت های مختلف بجز mp3 نیز پشتیبانی می شود. در حالت شب، رنگ بندی اپلیکیشن تغییر می کند تا به چشمان شما آسیبی نرسد. S10 Music Player دارای امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی می باشد‌. این نرم افزار بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار S10 Music Player


- پشتیبانی از فرمت های صوتی مختلف

- پخش انواع فایل های صوتی با کیفیت بالا

- امکان شخصی سازی کردن صدا با اکولایزر برنامه

- دارای preset های پیش فرض برای استفاده

- امکان استفاده از ویژگی sleep timer

- امکان تنظیم کردن رینگتون برای گوشی با کمک این اپلیکیشن

- اشتراک گذاری موسیقی های محبوب با دوستان

- نمایش افکت های نوری و بصری


تصاویری از محیط نرم افزار S10 Music Player :


دانلود S10 Music Player برای اندروید  دانلود S10 Music Player برای اندروید  دانلود S10 Music Player برای اندروید  دانلود S10 Music Player برای اندروید  دانلود S10 Music Player برای اندروید


پسورد فایل :
کپی